Нав‛язливі думки, страх
Я намагалася не думати про нав'язливі думки у себе в голові , тільки що, я відпочивала і у думках мені нав'язливо казало подивися у двері спальні і я спочатку старалася туди не дивитися і я подивилася і нічого там не побачила і в мене з'явився страх що, там щось є , але там нічого немає.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Не бійтеся нав'язливих думок. Думки приходять і йдуть.
Що більше Ви їх боятиметеся, то частіше вони з'являтимуться у Вас.
Нав'язливі думки — це думки, які прийшли раптово, «без запрошення». Вони лякають, викликають тривожність.
Ви дуже тривожна людина і ці думки – наслідок Вашої тривожності.
Нав'язливі думки натякають, що настав час звернути увагу на свій психологічний стан: можливо, варто знизити темп на роботі чи навчанні, намагатися відпочити та розвантажити нервову систему.
Відредаговано автором 04-05-2025 01:20:39
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я намагалася не думати про нав'язливі думки у себе в голові
Хибний підхід - намагатись не думати по нав'язливі думки. Він призводить до зворотнього ефекту(!)
А що робити, спитаєте ви?
Відповім, довіритись психологу і за його допомогою вирішити проблему.
Підгрунтя нав'язливих думок міститься всередині вас. Тому варто дослідити їх природу, знайти витоки і напрацювати дієві способи впевненого в собі функціонування.
цитата:
в мене з'явився страх що, там щось є
Який образ малював ваш страх? Чого боїтесь насправді? Зустрічі з чим уникаєте?
Я вам пропоную відео на тему страху. Воно, звісно, не лікує, проте допомагає спрямувати свої думки у бік розв'язання проблеми, яке пролягає через співпрацю з психологом.
"Страхи. Как преодолеть..."
https://upsihologa.com.ua/audio-video-466
Відредаговано автором 04-05-2025 17:22:21
психолог онлайн
Доброго дня. Як давно ті як довго ви помічаєте нав'язливі думки? Що ще ви робили або не робили під їх впливом?