Постійні Погані , нечисті думки ,
Добрий день, справа в тому що я за дещо дуже сильно переживаю, і в мене дуже сильний страх справа в тому що, я тільки що, дивилася містичні історії мені дуже цікаво дивитися і я ж шукала серії містичних історій які ще подивитися , і потім я побачила відео і там написано мистика пиковая дама і там така людина рот в крові і я ж така фу, яка мерзота, фу фу фу ну і далі , в мене в думках вийди Пиковая дама і я злякалася цих думок і я ж така думаю що, всьо щас прийде і забере мене на той світ і я злякалася дуже сильно, це капець... Оце ж, я сиджу і думаю що, в мене оце про таке думки хоча я не думала про таке і ну блііін в мене тепер страх , я не можу позбутися цього страху і оце ж, я тільки що, глянула дзеркало і подивилася чи там немає нічого і там нічого немає, але я все одно не можу заспокоїтися бо, страшно.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Доброго ранку, Іra!
цитата:
в мене тепер страх , я не можу позбутися цього страху і оце ж, я тільки що, глянула дзеркало і подивилася чи там немає нічого і там нічого немає, але я все одно не можу заспокоїтися бо, страшно.
Зрозуміло, що вам страшно, що ви не можете заспокоїтись.
Коли таке трапляється, а самостійно нормалізувати свій стан не вдається, тоді необхідно звернутись до спеціаліста індивідуально - психолога або навіть лікаря психіатра. Адже у вас з'являються видіння, а вони вже породжують страх потрапити на той світ.
Для початку, принаймні, слід уникати перегляду містики і тому подібних історій.