Уже месяц молчу
Добрый день
После ссоры с мужчиной он ушел в молчанку, в прошлом году, когда я перестала его искать и писать ему, он появился через 3 месяца моего молчания
После этого я писала, пыталась помирится
Сейчас из-за того что устала, больше не пишу и занимаюсь своими делами, живу в спокойствии, плюс занимаюсь финансовыми проблемами
Вот месяц уже не пишу, надеюсь, что он появится сам наверное так же, месяца через 3
Есть такая вероятность?
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Вітаю,
Те, що чоловік зникає після конфліктів і йде в “мовчанку”, — це, найімовірніше, форма пасивної агресії або емоційної маніпуляції. Його зникнення — спосіб вплинути на Вас без прямого діалогу: змусити Вас відчувати провину, шукати контакту, «ганятися» за ним.
Те, що він з'явився лише після трьох місяців мовчання — свідчить про низький рівень емоційної відповідальності за стосунки. І, скоріше за все, не тому, що все обдумав, а тому, що перевіряє “чи ще можна повертатись”.
Цитата:"Вот месяц уже не пишу, надеюсь, что он появится сам наверное так же, месяца через 3
Есть такая вероятность?"
- Так, є. Якщо ви знову не ініціюєте контакт, він може з’явитись через деякий час — але не тому, що готовий до зрілих стосунків, а тому що перевіряє: «Чи мене ще чекають?»
Але важливіше інше: Чи Вам потрібні стосунки, де Ви живете в очікуванні мовчазної людини?
Чи є у Вас із ним безпека, стабільність, діалог?
Те, що Ви перестали писати і зайнялись собою — дуже здоровий крок. Ви повертаєте собі контроль над життям, вчитесь жити без емоційної залежності.
Ваш фокус на фінанси і внутрішній спокій — це відновлення особистих кордонів.
Він може з’явитись, але чи варто будувати життя навколо його появи?
Варто розбудовувати опору всередині себе.
Подумайте, що Ви очікуєте отримати коли він знову напише: вибачення, діалог, зміну поведінки?
Запитайте себе:
Чи готова я знову заходити в цей цикл?
Чи він зміниться?
Чи я можу побудувати щось краще — вже без цього болю?
Чи готові Ви знову грати за його правилами?
Чи оберете жити своїм життям і будувати зрілі, теплі стосунки у майбутньому?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 382941 для Емілія Іванівна
Я не думаю що він повертається лише б впевнитись, що чекаю
Він мене любить
І він сердився дуже був злий, коли я не помирилась ті рази
Тому справа не в цьому
Просто у нього така от поведінка з заскоками якимись
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 382941 для Емілія Іванівна
Він і раніше мені біль причиняв
Розставалася і повертався зі словами а чому ти закрилась в собі
Але він любить мене
У нього дуже бʼється серце коли ми зустрічаємось , так що тіло не обманює
психолог онлайн
Любов — це дуже цінно. Але любові замало, щоб побудувати безпечні стосунки.
Якщо його стиль — “відмовчуватись”, а Ваш — “чекати поки пройдуть його "заскоки”, ви обоє будете страждати.
Це вже не про почуття, а про зрілість і здатність вирішувати конфлікти.
І отут — якщо він не вчиться повертатись в діалог, не бере відповідальності, не хоче будувати міст між вами — це вже питання не любові, а готовності до стосунків.
Не змушуйте себе “прощати” або “відпускати” біль — просто назвіть його.
"Мені було боляче, коли я залишалась одна без слів і пояснень."
Поставте собі чесне питання:
Як довго зможу я жити в таких емоційних “гойдалках”?
Що я зараз готова прийняти — а що точно більше не дозволю?
Якщо він повернеться — Вам буде важливо проговорити не “хто винен”, а “як ми хочемо вирішувати конфлікти надалі?”
Це і є основа зрілих стосунків: не уникати болю, а вміти разом його пройти.
Ви втомилися — це нормально. Ваш ресурс не безмежний. Ви не маєте весь час “рятувати стосунки”.
Ви можете водночас любити людину і все одно вибирати турботу про себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 382948 для Емілія Іванівна
Я і так 8 років в такому
Він не вміє розмовляти, потім в нього винна я, бо я його типу не чую, не так роблю
Йому нормально, щоб я йшла на дистанцію і чекала напевно
Я спробую говорити, коли повернеться, але не маю впевненості, що це дасть результат, він такі розмови сприймає як винос мозга і що я його повчаю закатує очі
Це викликає тривогу, що я не почуваю себе в безпеці