Почуття вини яке не пропадає
У мене виникла ситуація , я коли почала зустрічатись з хлопцем ще любима гуляти, ходила по клубах, могла фліртувати, танцювати , обніматись, але не більше ні, я ніколи не займалась інтимом ні з ким , без поцілунків ітд, потім перейшло бо робила багато поганого і розказала пообіцяла що такого більше не буде, і справді більше так не роблю, ми разом майже 3 роки,він у мене дуже хороший, багато пробачив, але зараз я собі згадала що все це було, і згадала що знала що подобаюсь хлопцю і всеодно спілкувалась з ним і одного разу ми випили і я закрила очі і він чмокнув мене в губи після цього і просто махнула головою ні , він вибачився і все, але мене так зараз совість мучить що я все спортила, як далі будуть стосунки якщо були такі речі ітд, я кохаю свого хлопця більше всього і хочу прожити все життя, але ці думки не дають спокою, це перші мої відносини.
Думаю є ОКР ( нав’язливі думки) але це не суть, я час від часу вмію з цим справлятись. Зараз переживаю про відносити, думаю а як в майбутньому буде, що я «забруднила» відносини вони не чисті
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
По опису ситуації, не схоже на ОКР, бо для діагностики розладу треба, щоб в людини були часті нав'язливості, що заважають її нормальному життю. Проте, і в людини без ОКР можуть бути окремі нав'язливі думки, як от у Вас "я гуляла з іншими хлопцями, поки починала нові відносини з нинішнім партнером, значить стосунки не чисті". Але не буває чистих і нечистих відносин, є просто люди та їхні життєві вибори.
Що навіює Вам думку, що стосунки від цього зіпсовані, а Ви - непорядна? Чийого осуду Ви, насамперед, боїтеся? І як думаєте, яка потреба стояла за тим, що Ви гуляли з іншими хлопцями?
Можливі різні варіанти. Наприклад, Ви ще придивлялися до нинішнього партнера і не сприймали стосунки як серйозні, а потім змінили свою думку. І це - нормально, на початку відносин таке буває, і це їх не "забруднює".
Можливо, Ви потребували уваги, і задовольняли потребу в людському контакті чи у підтвердженні своєї цінності за допомогою флірту з хлопцями. Це може свідчити про наявність психологічних проблем, але в будь-якому разі, не катастрофа.
психолог онлайн
Як я зрозуміла з вашої розповіді, Ви відділяєте свою поведінку і в минулому від сьогодення. Також, я почула, що Ви з теплотою, любов'ю і повагою ставитесь до свого партнера. Але, зараз Вас час від часу переслідують спогади про ситуацію в минулому, яка мучить Ваше сумління. І, відповідно, Ви відчуваєте стурбованість і невизначеність зараз через стосунки зі своїм партнером у майбутньому.
Дійсно, у вашому повідомлені відчувається тривога. Розумію Вас, це важко.
Але, хочу більше дізнатися про те, що саме Ви маєте на увазі, говорячи про "брудні відносини" і "вони не чисті"?
Стосовно ОКР: цей розлад майже завжди іде "в парі" з ритуальними діями, що допомагають зняти напруження і тривогу. Чи маєте такі?