Якщо свекруха і її донька псують мені життя?
Мені 20 років, взимку цього розу вийшла заміж. Чоловікові 27. Довго думала, чи варто в такому віці так серйозно міняти своє життя. Думала, що сім"я чоловіка хороша, що підтримають і допоможуть. Все так і було до весілля. Ми з коханим приїжджали до його батьків, нормально проводили з ними час, вони завжди цікавились, як в мене справи чи все в порядку... Думала, що буде все як в казці. І чоловік хороший, працьовитий, розумний, любить мене більше всього на світі... Сестра його - моя ровесниця, ми подружились, завжди брали її з собою, коли вибирались кудись, перезнайомила її зі всіма своїми друзями, їздила з нею вдвох на два тижні відпочивати на курорт, все було чудово. Я вважала, що все таки знайшла кльову вірну подругу, що близькі будемо і тд. Я дуже симпатична, ніколи вдома не сиділа, завжди в мене були хлопці, залицяльники, ухажори, від недостатку чоловічої уваги я не страждала. Друзів у мене теж багато, люблю з ними проводити час, люблю з ними спілкуватись. Серед кола моїх близьких ніхто не розумів, чому б це мені так швидко виходити заміж, якщо я маю все що мені потрібно - навчання, друзів, чудових батьків, хлопців, розваги.Коли відіграли весілля, все кардинально змінилось. Чоловікові батьки не давали мені змоги висловитись - їхня думка завжди була найправильнішою, інші - нічого не варті (особливо моя). Їхні "люб"язні" поради доходили вже до того, які труси і коли мені носити. Я не сварилась ніколи, не огризалась, не виправляла їх. Сестра до того прив"язалась до нас, що незадовго після весілля в"їхала з нами в один номер в готелі в Карпатах. Коли я говорила чоловікові, щоб відселити її, то все що від нього почула "вона моя сестра, я не можу нікуди її відселити, я буду за неї переживати". В результаті я почала після декількох таких ситуацій почувати себе на другому плані і то за кулісами. Свекруха не жаліла слів, щоб розказати, яка в мене фігура жахлива, ноги криві, очі не того кольору, їжа яку я готую жахлива (хоч я її ніколи нічим свого виробництва не пригощала). Я пожалілась чоловікові, що мені погано. Він не відреагував. Тоді я пішла від нього на декілька днів до батьків своїх. За цей час його відьмочки пообкакували мене як тільки могли. Вчора викликали "на кавьор" до себе, коли ми до них в гості приїхали. при чому чоловіка попросили не йти зі мною. Наговорили різного і багато, в основному про те, яка я погана і якби не вони, то б мене зараз не було поруч з коханим і що мені треба цілувати за це їм ноги. Чоловік розривається між нами. Що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 20
консультация психолога
Шановна Ірнина, однозначно потрібно відверто поговорити з вашим чоловіком, і відвідати сімейного консультанта, оскільки необхідне всестороннє обговорення і думка подружжя. Можливо знадобить декілька сесій психотерапії для усвідомлення мотивів, реальних відчуттів та очікувань, і систематична сімейна терапія для подальшого врегулювання відносин.
консультация психолога
Здравствуйте, Ирина, я соглашусь с коллегой. Вам с мужем нужно откровенно поговорить. Скажите ему, что Вы чувствуете в этой ситуации, попробуйте передать всю важность ваших эмоций. Но только не в коем случае никаких упрёков, обид и оскорблений. Попытайтесь вначале выяснить какие чувства у него вызывает эта ситуация. Дайте ему понять, что Вы его понимаете, а потом уже о наболевшем говорите сами. Для разговора выбирите спокойную распологающую обстановку.
А ещё, если ценность семьи вами обоюдно будет оценена, то нужно всеръёз задуматься над тем, чтоб не пускать внутрь вашей семьи ни критиков, ни советчиков.
консультация психолога
Задача жены заниматься мужем, а не растрачивать свою энергию на свои чувства по поводу вторичных отношений. Извините за жёсткость. И ещё, хочешь сохранить мужа - "полюби" его мать, но сумей стать для него "главной". Это даже не психологические советы, а проверенные временем житейские мудрости нашей культуры, которые круче всякой психологии.
А теперь главное. Вы ЖЕНА, а не 20-ти летняя девчушка и муж для Вас главное, даже не Ваши родители, поэтому уходить от мужа даже на ночь недопустимо. Я уверен, что эту мысль Вы сумеете донести всем окружающим!
консультация психолога
Добрий день, Ірина!
Це вже національна традиція "зїдати" невістку. Якщо ви більш сучасна молода жінка, то можете і не приносити свою молодість у жертву родинним стосункам вашого чоловіка. Крок за кроком ви дозволяли все глибше порпатися в своїй особистості: друзі, відпочинок, спільний готельний номер, нарешті труси. Мені здається ви дещо ідеалістично ставилися до обєднання у родину. Найкраще жити окремо.

психолог онлайн
Ірино!
Найперше, що ти хочеш робити? Якщо хочеш жити далі з чоловіком і зберегти сім`ю, то краще жити окремо від його та своїх батьків, і поступово вибудовувати з родичами таку дистанцію і такі стосунки, які будуть влаштовувати в першу чергу вас.
Агресія з боку свекрухи та сестри - це така форма реакції на психологічне відокремлення їхнього синочка і брата від них.
А ще - ваші з чоловіком стосунки будуть міцними і по-справжньому близькими тоді, коли у вас буде спільна позиція стосовно будь-чиїх родичів і будь-яких подій. Домовляйтеся і обговорюйте. А ще - аналізуйте себе. Адже чомусь ви дозволяли так з собою поводитися.
Якщо самотужки важко - тоді на консультацію до психолога. Удачі вам.