Хочу скорее помириться
У нас с мужчиной длительная пауза в отношениях
Он из какого-то принципа начал молчать и не отвечать мне, хотя все читал
Сейчас я замолчала.. вот почти два месяца прошло
Но такая ситуация у нас длится почти два года, а с моими смс год, что он читал и не отвечал
И я думаю, хватит ему три месяца моего отсутствия чтобы появится (как уже было) или нужно больше времени?
Питання від: ; Вік: 33
подобається: 0 з 1

психолог онлайн
Добрий день.
Розумію, як непросто бути в такій ситуації. Стосунки, які тягнуться в мовчанні, можуть виснажувати і залишати багато болю й запитань без відповідей. Невизначеність — як відкрита рана.
Для Вас ці стосунки незавершені, але може бути важливим подивитися на ситуацію чесно — з турботою про себе.
Коли чоловік не виходить з Вами на зв'язок уже два роки, розмірковувати про стосунки та можливе примирення з ним — це вже не про реальні взаємини, а радше про втечу у фантазії.
І розумію, що ця втеча — не просто так, а, ймовірно, з реальності, в якій бракує опори, спокою, радості.
Чи є у Вас зараз потреба висловити накопичені емоції — усе наболіле про ці стосунки? Розібратися, чому все склалося саме так?
А чи можете Ви вже перенаправляти себе в дію в ті моменти, коли виникають думки про нього — замість фантазувати, зробити щось для свого реального життя?
Який крок зараз Вам ближче?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 383231 для Ірина Гуральчук
В мене не втеча у фантазії, а стосунки взаємні, тому не пишіть дурниці
психолог онлайн
Доброго часу доби!
👉 Якщо я правильно вас зрозуміла, така ситуація у вас триває вже майже два роки: періодичні зникнення, мовчання, небажання відповідати, хоча повідомлення читаються.
Скажіть, будь ласка, чи пояснював він вам коли-небудь свою поведінку? Чи ви намагались відкрито запитати, що стало причиною його мовчання?
👉У здорових стосунках дуже важлива відкритість. Якщо людина зникає без пояснень і на довгий час, — це, на жаль, може свідчити про емоційну холодність або небажання брати відповідальність за зв’язок. У таких випадках важливо чесно запитати себе:
ЧИ ВЛАШТОВУЮТЬ МЕНЕ СТОСУНКИ, ДЕ МЕНЕ ІГНОРУЮТЬ?
ЧИ Я ЗАСЛУГОВУЮ НА БІЛЬШЕ ТЕПЛА, ПОВАГИ ТА УВАГИ?
👉Ми не можемо змінити іншу людину, але можемо змінити своє ставлення до ситуації та до себе.
👉Розрив, звісно, спочатку болісний 💔, але з часом він відкриває глибше розуміння власної гідності, сили, впевненості в собі та внутрішньої цінності. Ви почнете чітко розуміти, що заслуговуєте тільки на добрі, поважні й щирі стосунки 💫
👉Якщо вам буде цікаво, я проводжу невеликий семінар «Дошлюбні відносини». Впевнена, що інформація з нього може бути для вас корисною й підтримуючою 🌿
З повагою.
Приклад листа який можна написати в твоїй ситуації. стриманий, але емоційно чесний лист, який залишає простір для відкритої розмови:
Привіт.
Минає час, і я все ще думаю про нас.
Не хочу нав’язуватись, але мені важливо зрозуміти: ми ще можемо щиро поговорити чи краще відпустити все остаточно?
Буду вдячна за відвертість.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 383233 для Татьяна Александровна
Я описала ситуацію яка в нас і чекала відповідь на конкретне питання в темі
психолог онлайн
Татьяна Александровна Ищенко
Ірина Гуральчук
Смотрю вам не подходят ответы, которые вам пишут. Сколько времени нужно МЧ чтобы вернуться и помириться - ответа на этот вопрос нет, этого никто не знает.
Тогда что именно вы хотите услышать?
Возможно вам важно получить определенность, ориентир, чтобы продлить свой срок ожидания.
Но срок ожидания - это не универсальная цифра, это то, что вы определяете сами для себя.
Сколько времени вы готовы оставаться в этой тишине без ответа и в надежде - это будет ваш выбор и ваше решение. К сожалению, вы не найдете здесь какой -то опоры в плане срока - поскольку все кто будет вам отвечать, неизбежно будет возвращать вас к ваши м потребностям, а не озвучивать сроки. Проблема в том, что куда ваше внимание направляют психологи в своих ответах - вы не хотите туда смотреть и это есть сопротивление. Каждый, кто пытается вам ответить, будет неизбежно возвращать вас к вашим потребностям на что вы реагируете сопротивлением, и это ваш способ удержать надежду и не сталкиваться с болью и своими истинными потребностями, которые стоят за этим ожиданием..
Відредаговано автором 25-06-2025 11:50:57
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 383236 для Анна Автонділова
Да, мне шаблонные ответы не подходят без желания и понимания ситуации