Незрозуміла динаміка після побачення.
Вітаю!
Така історія. Ходила на побачення. Ось така ситуація: побачились, після зустрічі написав комплімент. Потім на наступний день також підтримував зв'язок. Може писати день-два, потім мовчати 2 дні. Повторних зустрічей не пропонував. (після зустрічі пройшло днів 8-10) Як розцінити таку поведінку?
Йому я не цікава? Але чому підтримує зв'язок?
чи я на лавці запасних?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ці листування без запрошення на реальне побачення дуже стомлюють. Адже кожна жінка хоче якихось реальних дій та вчинків від чоловіка. Хоче розуміти і бачити, що він справді серйозно налаштований та зацікавлений нею.
І це нормально. Саме так і робить справді вже зрілий чоловік, який чітко знає чого і кого він хоче. Такий чоловік просто не має часу на всі ці листування. Тому якщо жінка справді його зацікавила, тоді він найближчим часом кличе її на реальне побачення, а не продовжує тримати її в "підвішеному стані" і просто писати.
Тому не потрібно вигадувати причини, чому чоловік не кличе на побачення.
Рекомендую Вам не чекати на його ініціативи і взагалі не зациклюватися на цьому чоловікові, він просто того не вартий. Адже він або взагалі не готовий до чогось серйозного і йому цілком вистачає і таких "відносин на відстані", або ж Ви просто його не зацікавили і спілкується він з Вами тільки тому, що це піднімає його самооцінку і значимість у власних очах
Просто запам'ятайте раз і назавжди: якщо Ви справді сподобалися чоловікові – він кликатиме Вас на реальне побачення.
Швидше за все, він більше сприймає все це як просто цікаву гру та розвагу або як просто легкий флірт для «підтримання себе у формі» – не більше. А Ви, я впевнена, заслуговуєте набагато більшого, ніж просто бути чиєюсь розвагою.
Відредаговано автором 06-07-2025 03:00:34
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня,
Ситуація дійсно дуже фруструюча і в цьому моменті я хочу висловити вам підтримку. Неприємно ось так довгий час бути в підвішеному положенні.
Хотіла б у вас запитати - чи відгукується вам думка поговорити з чоловіком напряму? Поставити запитання, що відбувається?
Адже зазирнути йому в голову ми ніяк не можемо, якщо він сам нам не відповість про свої наміри... А якщо буде ухилятися від відповіді, то це теж свого роду відповідь.
Бажаю вам всього найкращого
психолог онлайн
Доброго ранку, Анно!
цитата:
Йому я не цікава? Але чому підтримує зв'язок?
чи я на лавці запасних?
У відповідь на ваші запитання пропоную змінити фокус уваги. Сподіваюсь, для вас це буде корисніше, бо відкриє іншій, ще більш важливий аспект ситуації.
От почуйте відповідь всередині себе - той чоловік вам ЦІКАВИЙ? Якщо цікавий, то чим?
Може бути таке, що ваша увага до нього збудована на його незрозумілій поведінці?
Загалом, помилка багатьох молодих людей і не тільки молодих, хто налаштований на стосунки, полягає у зміщенні уваги з себе на іншого. Так от як і у вас.
Ви питаєте про нього.
цитата:
Як розцінити таку поведінку?
А варто орієнтуватись на себе, тобто на свої відчуття і враження. От скажіть, навіщо вам знати його мотиви?! Не запрошує, нехай іде лісом. Ви ж не будете сидіти і чекати роками з мрією, що ось-ось він нарешті наважиться і зробить запрошення.
В описаній вами ситуації проглядається деяка ваша невпевненість в собі. Поки що це не страшно, бо, напевно, бракує життєвого досвіду. Водночас пропоную приділити увагу власній самоцінності. Для початку раджу ознайомитись зі статтею "Як це - полюбити себе"
https://upsihologa.com.ua/yak-ce---polyubiti-sebe--19-05vtarasenko.html