Допоможіть забути
У 2006 році я познайомилась з одним хлопцем. Почали зустрічатися. Шалено кохали одне одного. Та через 6 місяців, нам наче чорна кішка перебігла дорогу… Його наче підмінили… Він то йшов то повертався. І це все тривало 3 роки. Звісно було багато що приємного і доброго, за що я йому дуже вдячна, але… Але цих три роки я не жила, я існувала. У мене постійно був страх, страх його втратити… Я його кохала до безтями. Він же мене лише використовував. Найбільше у фізичному плані. Я ж була сліпа на все, на образи.
Після того як ми розійшлися вже назавжди, я наче на світ народилася, наче весь час була під гіпнозом. І звичні тоді речі, відразу стали неприпустимими. Забути його мені допоміг той біль який він мені завдав і ненависть яку тоді я гостро відчувала до нього. Вони настільки були сильними, що здавалось знищили кохання. З часом біль пройшов, наче це був страшний сон, а ненависть я не захотіла тримати у серці – а навпаки почала бажати йому всього доброго.
Він же відразу знайшов собі дівчину, через рік одружився на ній. І все було б добре якби він не давав про себе знати. Перед самим весіллям він заходив на мою сторінку в інтернеті і переглядав мої фото. Згодом почав питати у моїх колег про мене. Востаннє це було тиждень назад. Мені від цього дуже погано, я постійно думаю про нього, задумуюсь над тим, а чи не кохаю я його досі. Взагалі в голові твориться хаос. Звісно все можливо було б інакше, якби у мене була кохана людина, та нажаль цього нема. І це минуле мені постійно ятрить болючі рани, згадується біль, але в першу черго сильне кохання до нього. І якщо раніше я навіть не думала як він, то тепер я постійно про це думаю, про те що на місце його дружини мала бути я.
Дуже гірко і тяжко на душі, адже з моменту розтавання пройшло вже близько 2-х років, а минуле мене тримає й досі, або ж кохання! Дуже прошу допоможіть!!!
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Влада,
ви пишете дуже поетично - в душі або біль, або кохання... І водночас це здається дуже категоричним.
У вас був хлопець, з яким ви зустрічалися, він завдав вам багато болю, проте були й хороші моменти.
Зараз у вас є потреба у тому, щоб мати стосунки із кимось іншим, щоб вас теж хтось любив. Проте заміж виходите не ви. Що відчуваєте із цього приводу?
Можливо, є якесь розчарування, чому не я?
А тут ще й колишній хлопець нагодився - відвідав сторінку в інтернеті.
Владо, дайте чесно собі відповідь - чи потрібна вам як чоловік, батько ваших майбутніх дітей та як ваш життєвий партнер така людина, яка перед весіллям цікавиться іншою дівчиною? Мабуть, ні.
Тому варто розділити свою потребу бути коханою із образом вашого колишнього хлопця напівідеалізованого зараз вами через те, що минув якийсь час і всі образи призабулися.
Найкраще було б звернутися до психолога очно для консультації, щоб попрацювати над своїми почуттями. Удачі.