проблема с девушкой
зраствуйте!у мене очень сложня ситуация. я познакомилсасс девушкуй,и она мне очень понравилася,ну и я конешно дзвонил,розговаривал с ней и т.д.после дискатеки я у нее срасил што я правел ее домой но она мне отказала,и кстате ни один раз!ну и попросил ее подружку штоб она поговорила с ней(леликатна штоб она ничего не заподозрила)а перед тем маи друзя спашивали в етой девушки почему она не хочет со мной штота мать,она обиделась на мемя думая что ето я их подговорил,но етого я не делал.ее подружка мне сказала что она счинает что у мене плохой характера а так то я ничо.от недано я к ней дзвоню а она не отаечаэт(наверноэ ето специально).как мне дальше действовать ?а ее очень люблю!простите за мой плохой руский просто я с Украины.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
А чому не написали українською? Це український портал.
А стосовно дівчини. Є народне прислів"я: силою не будеш милою.
Своїми наполяганнями і переслідуваннями позитивного результату ви не досягнете. Так, деякі дівчата люблять наполегливих. деяких наполегливість лякає.
Вихід - зустрічатися в спільних компаніях і поступово розвіювати її упередження проти вас.
Дополнение от автора
а можна наприклад прийти до неi додому i серйозно поговорити з нею? скажiть чи це не нашкодить менi? тим бiльше вона того року виходить iз школи i хотiв би не втратити ii. пордьте менi як за короткий термiн дати зрозумiти ii що те все брехня i вона менi.не байдужа. може дзвонити до неi. будь-ласка порадьте щось!
психолог онлайн
Шановний, це вже не кохання, а одержимість. Закоханий поважає думку своєї коханої, навіть якщо ця думка йому не подобається. Ви можете переслідувати дівчину, але чи дасть це результат? Вам би сподобалось якби хтось так нав"язливо прагнув вашої прихильності?
Я вже писала, почніть із зустрічей на нейтральній території в колі друзів, щоб вона мала змогу поспостерігати за вами здалеку. Ви самі писали, що ваша дівчина думає, що у вас поганий характер. Своїми переслідуваннями ви лише підкріплюєте ці думки.
Коли кохаєш, треба запасатися терпінням, а ви хочете негайного результату. Негайний результат можливий лише з жінками відомої поведінки. Бажаю успіхів!