чи варто чекати
ми з ним зустрічались рік часу..йому 17 мені 15...все було добре..звичайно як і у кожної пари були деякі непопрозуміння , розходження, але ми старались миритись....Після пів року зустрічання він почав зустрічатись з моєю найкращою подружкою......вони розійшлись і він зрозумів , що неможе без мене жити...почав мене добиватись але я йому невірила..невірила у його почуття і півроку часу він мене добивався..пізніше я згодилась..все було чудовго...но чому я поцілувалась з один хлопцем і з тим яким я розійшлась рік часу ми розійшлись....6 місяців ми неспілкувались взагалі...ні потелефону, ні вчаті....взагалі...через тих 6 місяців я виршила йому написати..після того у нас почалось спілкування...3 місяці день вдень ми спілкувались по 8 годин на день...але сталось так шо він почав зустрічатись з своєю колишньою дівчиною і моєю одногрупницею....ось він сказав , що нелюбить її , що він кохає мене, а до тої дівчини заставляє себе щоб його тянуло до мене...я нерузмію , що мені треба зробити,щоб ми помирились я дуже сильно його люблю...я розумію , що мені тільки 15 років і вмене ще неодин такий буде...але це реально та людина з якою я б хотіла мати майбутнє..але мені була неприємна одна фраза він сказав шо ми були рік часу і між нами небуло нтиму....але я небула до цього готова..він мене спитався чи я оготова до того зараз...я сказала , що так...як мені правльніше зробити...забути його чи чекати поки він розійдеться з своєю дівчиною?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Читала вашого листа і відчула як стосунки, мов болото, затягують вас. Все в"язке, повільне, нудне.
Тфтьяна, йдіть уперед, годі озиратися назад. Попереду так багато цікавого, а перше кохання іноді дійсно завдає болю. Проте біль і страждання роблять нас сильнішими. Зважайте на себе: стосунки мають приносити задоволення.
Ви молоді, випробовуєте міцність цього світу, розпочинаєте стосунки і швидко їх закінчуєте. Час спроб і помилок. Не стійте на місці, йдіть уперед!
Рекомендую вам статтю: сайт Мастерская гармоничной личности - раздел "Полезно", подраздел "Философия жизни" статья "Несчастная любовь"