Допоможіть розібратись у стосунках
Доброго дня! Допоможіть будь ласка розібратись.
Я зустрічаюсь з хлопцем майже 2 місяці. Звичайно, до нього теж були стосунки з іншими, але я зрозуміла, що це дійсно та людина з якою я б хотіла провести решту свого життя.
На початку наших стосунків все було добре, але потім він почав мені говорити, що не переживай якщо ми розійдемось я не буду за тобою бігати, і не збираюсь тебе повертати і ревнувати до когось іншого. Звичайно я надала цьому значення, оскільки дуже сильно його кохаю, і просто не розумію, чому людина, яка кажу що сильно мене кохає так говорить. Зараз я взагалі перестала спілкуватись з подругами, знайомими, тому що він сказав, що йому не до вподоби те, що я спілкуюсь з такою людиною, як моя подруга. Гуляю тільки з ним, коли він не на роботі, а коли він працює сиджу в дома.
А ще мене дуже здивувало, те, що він сказав, шукай собі другого, бо в мене така робота, що майже кожен з його співробітників через пів року - рік розводяться. Взагалі не розумію, чому він так говорить, для мене ж не важлива його робота і співробітники і по ньому видно, що він теж мене дуже сильно кохає ... для чого тоді таке говорити і просто мучити мене???? :(
Допоможіть, будь-ласка. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Привіт Юлічка!
Схоже на те, що твій коханий боїться тебе кохати тому що боїться страждати, так як глибоко в душі у нього живе страх, що ти його залишиш. Здається, що він не досить впевнена в собі особистість, або можливо стаждав в житті і спілкуючись з тобою в такому стилі, ніби попереджує себе про можливу зраду і можливі страждання.
І те, що він говорить "що не переживай якщо ми розійдемось я не буду за тобою бігати, і не збираюсь тебе повертати і ревнувати до когось іншого" ніби хоче натякнути тобі, що він не грається і "дурника закоханого" що живе в нього в середині показувати не буде.
Спробуй запитати в нього чому він так говорить. Спробуй пояснити йому, що ці слова тебе мучають і ранять глибоко твоє кохання до нього. Спробуй пояснити йому, що його робота для тебе не проблема і що ти готова чекати на нього весь той час, що він працює. Спробуй пояснити йому, що ти не хочеш щоб ваші стосунки розірвалися, що для тебе він єдиний і найкращий з усіх чоловіків і що твоє кохання живе в тобі, тому що є він.
Дополнение от автора
Доброго дня! Я вже писала Вам про складні стосунки з хлопцем. На протязі місяця було ніби все добре, а сьогодні подзвонив до мене і почав говорити якісь такі речі, що не збирається зі мною одружуватись, а якщо мені подобається просто з ним зустрічатись то будемо зустрічатись, а якщо ні, то краще шукати собі іншого хлопця, щоб я просто не тратила на нього свій час, а потім не сказала, що краще за той час знайщла б собі іншого, ніж бути з ним.
Підкажіть будь-ласка, як поступити в такій ситуації, він далі говорить про роботу, що на роботі дуже багато чоловіків розлучені через такий графік роботи хоча, я вже багато разів переконувала його, що для мене це не основне, я його і так дуже сильно кохаю. і готова чекати поки він на роботі. Я не хочу його втратити, але і зустрічатись 5-6 років, а потім, розійтись через те, що він не хоче одружуватись теж не хочу........
психолог онлайн
"Підкажіть будь-ласка, як поступити в такій ситуації" ..."Я не хочу його втратити, але і зустрічатись 5-6 років, а потім, розійтись через те, що він не хоче одружуватись теж не хочу........" yli4ka, ти в ситуації прийняття рішення і ці ситуації в житті досить тяжкі тому що людина переживає сумніви,страхи, невпевненність. В тебе є вибір чи зустрічатись, просто так, і побачити що станеться. Або розірвати стосунки і зустрітись з хлопцем який хоче того ж чого хочеш і ти. Тому важливо знати чого хочеш.
Для прийняття рішення потрібно зважити всі плюси і мінуси твоєї ситуації. Спробуй запитати себе для чого тобі ці стосунки? Для чого тобі саме цей хлопець?