life
чому життя таке важке коли тебе чоловік не розуміє?після одруження та народження дитини усе змінилося.Чи потрібно жити заради людини яка тебе не цінує з нею,аби була сімя.чи існує життя крім цього, коли у світі така нестабільність?.дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Привіт cat!
Важко, тому що ти маєш потребу щоб тебе розумів твій чоловік і вона не задовольняється. Важливо те чи ти себе розумієш. Як впливає ваше непорозуміння на ваші відносини? В чому саме не може тебе зрозуміти твій чоловік? В чому він тебе не цінує? Чи цінуєш ти себе в своєму житті і в тому що робиш?
Ти запитуєш "Чи потрібно жити заради людини яка тебе не цінує з нею,аби була сімя?". Можливо заради людини яка тебе не цінує і не потрібно жити аби була сімья, а от заради себе і цінувати и любити себе потрібно жити, а сімья, як така з папи і мами необхідна вашій дитині. Але якщо дитина не почуває себе щасливою в сімьї, то тоді варто задуматись над якістю ваших відносин з чоловіком. А в першу чергу на якість особистого самовідчуття. Якою ти себе відчуваєш?
"чи існує життя крім цього, коли у світі така нестабільність?" життя існує завжди, поки людина дихає, а от якість життя залежить вже від того, як людина себе проявляє в своїй діяльності, в стосунках з людьми, у відношенні до себе самої. Звістно легкого і кажкового життя не існує, а при нестабільності ще тяжче. В житті трапляється багато труднощів і жити - значить вміти долати негаразди, труднощі і перетворювати неякість в якість.
Ти можливо відчуваєш себе дуже втомленою від того, що чоловік не розділяє твої інтереси, твої погляди, твої бажання? І можливо тобі хочеться розірвати ці відносини, так як ти не бачиш варішення твоїм труднощам?