стосунки
Здраствуйте! В мене склалася така ситуація. Моя подруга познайомила мене зі своїм знайомим. Спочатку ми говорили тільки по телефоні місяць. Тобто ми не бачили один одного. Говорили дуже багато практично про все. Мені дуже подобалось спілкуватися з цією людиною, він казав теж саме. Він розказав мені про те що жив з дівчиною рік і дуже її любив і зараз любить. Вони розсталися 3 місяці назад. Він дуже страдає і надіється на те що я йому допоможу тобто що в нас складуться стосунки. Пройшов місяць він приїхав до мене ми познайомились гуляли. Потім провели чудову ніч. На другий день він сказав я мабуть поїду додому але давай ще погуляємо ми гуляли весь день. Він добрий уражував красиво. Чесно сказати я його не розуміла. Після того він мені подзвонив і сказав що ти класна красива характер класний в сексі чудова. Одна проблема це те що він любить високих і худих. Я вважаю що це не проблема тим паче що я не така вже повна. він сказав я сам не знаю що я хочу давай будимо дружити я сказала ну давай. Ми продовжували спілкуватись по телефоні як друзі. Але вчора він подзвонив ми говорили 4 години. Він сказав що хоче ще раз зі мною зустрітися. Що приїде до мене. А ще він розповів що коли він сказав що поїде додому він сподівався що я скажу не їдь а промовчала він подумав що я хочу щоб він поїхав. я просто не можу зрозуміти цієї людини що він хоче. Він каже що він сам не знає що він хоче. Тобто ми спілкуємось як друзі але він хоче зі мною ще зустрітись. Не розумію якщо я йому не сподобалась то для чого зі мною зустрічатись. Допоможіть мені будь ласка зрозуміти таку ситуацію. Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Людмило, ситуація виглядає з ваших слів отакою-
"Він розказав мені про те що жив з дівчиною рік і дуже її любив і зараз любить. Вони розсталися 3 місяці назад. Він дуже страдає і надіється на те що я йому допоможу тобто що в нас складуться стосунки..."
хлопець ще не пережив втрати попередніх сосунків і з вашою допомогою хотів би це зробити. Зараз йому дійсно потрібен співрозмовник,друг, людина,яка його підтримає, з якою можна втекти від самотності...
інша справа чи вам хотілось би бути у такій ролі...
І чого ви чекаете від цих стосунків?
Мабуть, є зміст поговорити більш відверто про свої почуття, побоювання, про те, хто ви один для одного...
консультация психолога
Здравствуйте, ludmila. Подумайте в первую очередь о себе. Что вы чувствуется и хотите от партнерских отношений? Какого партнера хотите видеть рядом с собой? Как Вы хотите что бы к Вам относились? Если вам заранее говорят что вы не в его вкусе, то вряд ли можно ожидать хорошего исхода таких отношений. Дружить конечно можно, но браться за спасение чьих-то чувств и жертвовать при этом собой не стоит. Если у него такие уж проблемы, то можно обратиться к психологу.
консультация психолога
Доброго дня, Людмило!
Почитала Ваше повідомлення і подумала, що Вам треба влаштувати холодний душ. Складається враження, що Ви чекаєте, що Вам скажуть -- він Вас любить і ловіть своє щастя за хвіст. Але крім такого романтичного варіанту, можливий і інший -- більш прозаїчний.
1) інколи потрібен просто секс і чого вже не скажеться заради того, щоб він був;
2)Ускладненіший варіант. Чоловік ще не відпустив минулі стосунки. Втрата стосунків часто супроводжується розхитуванням самооцінки. Якщо Ви відчуваєте, що Ваша самооцінка хитається, не відчуваєте себе достатньо цінною, тоді Ви починаєте шукати варіанти підтвердження протилежного. Що може бути краще, ніж інша жінка (чоловік), яка дасть підтримку, увагу і може ще й секс. І головне жодних зобов"язань. Дуже вже такий варіант дружби комфортний і ресурсний. Але тільки для однієї сторони.
Ні, це не означає, що він є таким поганцем, що це все продумав в деталях і Вас використовує. Наймовірніше він цього не усвідомлює. Але те, що він зараз сконцентрований на своїй особі,а не на Вашій, є наймовірнішим фактом.
А тепер повертаємося до того, що Вам потрібно від цих стосунків.Якщо Ви хочете безкорисно допомагати, то можна й нічого не міняти в них. Можливість є,варіанти намалюються.
Якщо ж ні (а виглядає, що ні, бо інакше б Ви сюди не писали), тоді Вам потрібно чітко розібратися у важливості цих стосунків для Вас. Чому Ви повелися на такі стосунки? Чого очікуєте? (але чесно, в першу чергу перед собою) Це людина, з якою хочете бути чи з якою готові бути, щоб не бути самою? Чи варті ці стосунки тих жертв, які можливо прийдеться принести? (відпустити разом його минулі стосунки буде важко, в перу чергу для Вас).
Успіху!