Нмт
Я хочу висловитися про те, наскільки це несправедливо. Я готувалася до нього цілий рік і витратила купу часу. Найкращі роки свого життя я просиділа вдома, вивчаючи конспекти та дивлячись курси. У мене були хороші результати на пробних тестах: я могла набрати навіть 160+ балів з математики, але мій бал ніколи не опускався нижче 155. Українську мову я теж вчила на 170+.
Мій однокласник жодного разу нічого не відкрив. Наша школа проводила пробні тести, і це були єдині два рази, коли він хоч щось робив. Його результати: історія — 170, математика — 150, українська мова — 160.
І справа не в тому, що він знав матеріал і тому не готувався. Він ніколи не вчився, його цікавив лише спорт. Він абсолютно не знав базової математики. Квадратні рівняння чи нерівності для нього були невідомими речами. Йому було начхати на НМТ.
А сьогодні він вийшов із балами вищими, ніж у мене. І я не розумію, чому так. Хтось витрачав рік на підготовку, а комусь просто пощастило. З історії він знав лише тему «Нова Україна», бо решту теж не вчив.
І мені зараз дуже образливо, що це настільки несправедливе оцінювання

Відповіді психологів
Добрий день. Ваша образа зараз дуже зрозуміла. Вам боляче через те, що ви вклали величезну кількість часу, сил і дисципліни, а результат виявився не таким справедливим, як очікувалося.
Мені здається важливим, що ви добре бачите справжню причину своїх почуттів, . Це неприємне зіткнення з фактом, що життя іноді не винагороджує зусилля пропорційно вкладеній праці.
Але ваш рік підготовки нікуди не зник. Ваші знання, працелюбність, здатність ставити мету й системно до неї йти - це набагато цінніший ресурс, ніж один результат тесту. І саме ці якості зазвичай працюють на людину ще багато років після того, як бали вже перестають мати значення.
Зараз у вас є повне право відчувати несправедливість і розчарування. Це природна реакція на ситуацію, яка справді виглядає несправедливою.
Дуже шкода, що так сталося.
Результат НМТ не говорить про те, що Ви гірші за інших. Це не оцінка особисто Вас, Вашої якості. Це конкретний результат у цей час. Його корисно було б проаналізувати, чому так сталося, та зробити висновки на майбутнє.
Життя на оцінках та іспитах не закінчується. Після закінчення навчання вони вже не мають особливого значення.
Можна поплакати, позлитися, поненавидіти всю цю систему іспитів і тестів. Прийняти, що Ви і Ваші знання взагалі не те саме, що Ваші результати. Ви набагато сильніша і найбільша того, що зараз на Вас навалилося.
Емоції вляжуться, вони завжди минають, така сама наша природа. А Ви залишитесь. І план з'явиться. І буде багато у Вас такого у житті, що НМТ будуть…просто історією з минулого.