Тривожність на новому робочому місці
2 місяці як на новому робочому місці. Перед цим 9 років на одному місці. Тепер зп втричі більша. І моя тривожність збільшилася разом з нею. Я або погано сплю, або навпаки - засинаю одразу після роботи. Я відчуваю себе не надто розумною для цієї посади. А сьогодні вночі снилося, що на мене літак скидав гранати - вони чудом зависали в повітрі (так було тричі) - уві сні я казала, що це ангел їх стримував. Я почуваюсь дуже перенапруженою. І я би звільнилася. Але мені потрібні ці гроші. І потрібно протриматися хоча би пів року... Але я не знаю, як - бо кожен день для мене боротьба. І я не знаю, чи не повториться це на будь-якому іншому робочому місці.

Відповіді психологів
Люди рідко змінюють роботу легко та без сумнівів. Рішення про нову роботу зазвичай супроводжується тривогою, сумнівами: "А раптом даремно", "А що, якщо на новому місці не вийде?"
Звільнення з колишньої роботи - це втрата знайомої структури. Часто сприймається як особиста втрата, навіть якщо все відбувається мирно.
Перші тижні на новому місці часто викликають змішані почуття. Начебто все правильно, але полегшення не настає, людина продовжує переживати та нервувати. Це нормально.
Дозвольте своїм емоціям бути суперечливими. Навіть якщо нове місце краще за умовами, людина все одно може відчувати смуток, відчувати себе чужою. Це не означає, що рішення поміняти роботу було помилкою. Організм адаптується як до завдань, так і до людей, ритму, простору.
Не поспішайте з висновками, оцінками. Дозвольте організму та психіці звикати до нових умов. Часто адаптація відбувається хвилями, і набути стійкості виходить не з першого разу.
Знайдіть джерела підтримки. На новому місці дуже важливою є точка опори, хоча б одна. Опора не обов'язково має бути про кар'єру - іноді почуття стійкості у перехідний період дає обід наодинці чи улюблена чашка.
Адаптація до нового місця роботи зазвичай відбувається у кілька етапів. Спочатку – дезорієнтація та втома: все нове, незрозуміле, багато тривоги. А через 3-4 місяці прийде почуття, що Ви вже всередині і починаєте не просто звикати, а міняти щось під себе. Важливо пам'ятати, якщо зараз важко, це просто такий етап.
Якщо не виходить чи не хочеться розбиратися з проблемами зміни роботи самостійно, можна звернутися за професійною підтримкою