Чому мене не обирають чоловіки для відносин
Вітаю. Хочу зрозуміти, чому так важко побудувати стосунки з чоловіками?
Мені 33 роки, гарна, спортивна, веду цікавий спосіб життя ( подорожі, різні захоплення, хоббі, спорт), багато читаю....але чоловіки не бачать глибини, а лише зовнішність.
Пів року тому в соціальній мережі познайомилась перша з хлопцем, він з іншого міста. Сподобалась його сторінка,погляди на життя, якими він ділиться в постах на своїй сторінці.
Написала йому першою, боялась почути розчарування чи відмову. Але він був контактний, і ми швидко почали спілкуватись на теми книг, спорту, проводження вільного часу...
Нашу першу зустріч я також уявляла зі страхом, що можу йому не сподобатись, але за годину до неї дала собі установку - бути просто собою.
Коли ми вперше зустрілись, то я першою обійняла його, він посміхався, задавав багато питань...
Після цієї зустрічі ми продовжили спілкування он-лайн, він надсилав мені коротенькі відео зі свого життя, голосові повідомлення. Було відчуття, що він хоч і далеко, але пускає мене у свій світ.
Ми бачились 4 рази за ці пів року, і кожного разу я все більше занурювалась в думки, що може в нас щос вийде з ним, що з кожною зустріччю ми будемо ставати блищими, що я йому також сподобаюсь як дівчина, а не як просто співрозмовник...
Але, на нашій крайній зустрічі, мені здалось що все йшло ідеально: прогулянка літнім вечором у парку, він за кермом, розмови про філософію, спільні фото (з моєї ініціативи)...
А потім - коли я повернулась знову додому в своє місто, він почав затихати в спілкуванні.
Відео більше не надсилає, нічим не ділиться як раніше, відповідає на мої повідомлення стисло..
Я відчуваю себе через його поведінку не зрозуміло, наче я перебільшувала в чомусь..Писала йому частіше першою, була ініціатором зустрічей, а він обирав лише чи погоджуватись.
Ми не припинили бути підписаними одне на одного, але спілкування раз на 2-3 тижні це не ок....
В чому моя поведінка могла спровокувати його реакцію? Чи можливо справа не в мені?
Допоможіть будь ласка розібратись...

Відповіді психологів
Дуже важко, не знаючи Вас, давати рекомендації.
Можливо, Ви не до кінця еволюціонували як жінка, яка може зацікавити чоловіка, залучити, зробити його думки своїми думками, щоб він думав про Вас, щоб була потреба мати Вас поряд вдень, вночі, 24 години на добу.
Тому є таке поняття як "еволюція внутрішньої жінки", з якою потрібно працювати і цим шляхом йти, покращуватися.
Тобто є ті жінки, які вийшли заміж Вони на якомусь своєму рівні вже добудували себе.
Або це щось глибинне. Наприклад, тема родових сценаріїв.
Дуже заважає нав'язаний стереотип, що потрібно бути у стосунках будь-що, що породжує помилкове бажання бути в союзі з кимось. Людина може думати, що хоче пару, але насправді отримує задоволення від вільного життя.
В цьому випадку вкрай потрібно розібратися в собі і прийняти той факт, що незважаючи на нав'язані стереотипи, я хочу бути вільною поза стосунками. І особисто для мене в цей період мого життя це нормально.
Можливо, у попередньому досвіді накопичилося багато негативу та відбулася травматизація на тему стосунків.
Це варіант, що часто зустрічається. Людина може хотіти стосунків, але підсвідомо захищається від них.
Тут обов'язково потрібно опрацьовувати досвід минулого, зцілювати психологічні травми, вчитися обирати адекватних партнерів.
Доброго вечора. На сьогодняшній день на нашій планеті більше 4 мільярдів представників чоловічої статі. Віднімемо неповнолітніх хлопчиків і отримаємо майже 3 мільярди чоловіків. З усіх цих мільярдів, Ви описали Ваші взаємовідносини з однією конкретною людиної чоловічої статі.
Я розумію Ваш біль і емоційний стан, в якому Ви знаходитесь. Під впливом емоцій людина схильна узагальнювати: "завжди, ніколи, чоловіки, усі" і таке інше.
Але він не всі, далеко не всі. У кожного з чоловіків свій світогляд, свій характер, звички, бажання. Навіть сітківка ока у кожного унікальна і навіть у близнюків вона різна, немає однакових. Тож варто розглядати кожного чоловіка окремо, не поспішаючи робити узагальнюючі висновки. З різними чоловіками буває по різному. Когось Ви і Ваша поведінка може відштовхувати, а когось Ви і Ваша, та сама, поведінка може приваблювати і більш того - зачаровувати. Для багатьох Ви і Ваша поведінка зовсім не при чому, всьому виною їх власні комахи в голові.
Скільки ж цікавих зустрічей ще чекає ....