Я не можу жити зі своїм чоловіком
Ми у шлюбі 4 роки, є маленька дитина.
До шлюбу були чудові відносини, любов, чуттєвість, повага до мене.
Після народження дитини відносини дуже змінилися, навіть міг руку підняти на мене без поважної причини, так було не 1 раз. Він дуже агресивний, розмовляти спокійно не вдасться, вся розмова переходить в його агресію. При знайомстві багато не розповідав. Є кантузія, бо він військовий.
Дуже хочу розлучитися з ним, бо кращого життя не бачу з такою людиною
Мене постійно залякує та маніпулює дитиною

Відповіді психологів
Вітаю!
цитата:
Я не можу жити зі своїм чоловіком
Сумну історію Ви описали.
Співчуваю Вам, адже перебувати в стосунках, де до Вас так ставляться -
цитата:
навіть міг руку підняти на мене без поважної причини, так було не 1 раз. Він дуже агресивний, розмовляти спокійно не вдасться, вся розмова переходить в його агресію.
- неймоверно важко і болісно. Окрім того ще й -
цитата:
Мене постійно залякує та маніпулює дитиною
І у Вас поступово визріло бажання розлучитись. Цей крок варто розцінювати як спосіб захистити себе і уберегти дитину від негативного впливу агресивної поведінки батька.
Чи є кому Вас підтримати? Де Ваші рідні, близькі? Вони в курсі того, що відбувається з Вами?
Розлучення - крок надзвичайно важкий. Вочевидь варто потурбуватись про свою безпеку, підготувати відповідні умови, передбачити певні ускладнення і спосіб протидії їм.
Також маєте знати, що в Україні діє розгалужена мережа державних служб, громадських та благодійних організацій, які надають безкоштовну, конфіденційну та анонімну допомогу жінкам, що зіткнулися з домашнім насильством. Їх контакти знайдете в Мережі. На крайній випадок звертайтесь в поліцію. Про свою фізичну та психологічну безпеку обов'язково треба подбати(!)
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 391701 для Володимир Анатолійович Тарасенко
Рідні поруч, скрізь виникає погроза зі сторони чоловіка його рідні батьки не допомагають, інші родичі не втручаються. Мені скрізь страшно, та не знаю як позбутися цього страху. Залякування постійно, майже при кожній спокійній розмові
Сочувствую, что вы в такой ситуации. Рукоприкладство никогда не бывает один раз и это тот вариант, когда нужно обязательно уходить. Тем более когда человек агрессивен и есть контузия.
И чем скорее тем лучше, потому что чет дольше тянуть, тем будет потом страшнее и тяжелее.
Вы не написал свой запрос к психологам.
У вас есть куда уйти - свое жилье, родственники?
Чего именно вы боитесь?
Вам нужна помощь хорошего юриста и психолога. Вы можете обратиться в фонды и благотворительные организации и вам смогут помочь, если нет денег.
Плюс есть шелтеры, куда можно с ребенком и где эта все помощь будет+питание и проживание
Вітаю. Добре, що поруч є ваші рідні. Навіть якщо вони не можуть вирішити проблему за вас, важливо, щоб вони знали, що відбувається і ви могли звернутися до них у будь-який момент.
Це вже не криза , а насильство, и
Ваше рішення розлучитися не потребує його згоди , шлюб можна розірвати і без його бажання. Але зараз важливо продумати безпечний план виходу.
Не повідомляйте йому про свої плани заздалегідь. Подумайте, куди ви можете піти, кому з близьких повідомити про ситуацію, підготуйте документи, гроші та необхідні речі для себе і дитини. не залишайтеся з цим наодинці., намагайтеся поводитися звично, щоб не викликати підозр. Заздалегідь оберіть безпечний момент і місце, куди зможете піти разом із дитиною.
І обов’язково отримайте юридичну консультацію щодо ваших прав і прав дитини. А страх зараз не потрібно змушувати себе прибрати, спочатку важливо створити реальну безпеку. Тоді й працювати зі страхом буде значно легше.