Син 8 лет
Я розлучена з чоловіком вже 4 роки.Наш син живе зі мною! З батьком бачиться раз-два рази в рік,з ініціативи батька, після зустрічей поведінка, емоційний стан кардинально змінюється.Погіршується навчання ,закривається в собі, дивно поводиться і інколи після того як я строго з ним розмовляю він пісяється в ночі!В спілкуванні з однолітками теж проблеми.Він немає друзів і постійно сам .Він не конфліктує з ними , але і не дуже спілкується. Більше він хоче і тягнеться спілкуватись із старшими. Підскажіть , шо мені робити ??? Спасибі.!!!
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Людмила, ваш син, очевидно, ще досі переживає психологічну травму від розлуки із батьком. І його поведінка - закономірна, тому не треба строго з ним розмовляти. А якщо це можливо, варто вам разом із батьком дитини скласти план, домовитися, як вам покращити емоційний комфорт дитини. Варто домовитися про якісь певні правила, які будуть спільними для вас обох по стосунках із дитиною, по її вихованню (що можна дитині, а чого не можна). Інше питання, що 1-2 рази в рік - це дуже мало. І ваш син все одно буде скучати, сумувати за батьком. Чи обговорюєте ви з ним його почуття? Чи знає він про те, що ви розлучилися не через нього? Що ви все одно залишилися його татом і мамою, хоч перестали бути подружжям? Як він ставиться до батька? Як ви говорите про колишнього чоловіка синові? Не варто критикувати його і говорити про нього погане вашій дитині, адже для дитини він - тато, а не чоловік. І в 8 років, він ще не здатний оцінити дорослих стосунків. Все, що необхідно знати вашій дитині - це, що її люблять і що він - хороший, не залежно від того, хто кого покинув і хто з ким живе. А взагалі варто вам самій піти до психолога, щоб попрацювати із своїми почуттями, це найкраще допоможе вашій дитині. Успіхів!
Дополнение от автора
Я ніколи не говорила синові чогось поганого про тата. Він збентежений і не може зрозуміти всього, хоч і пробує. Його батько після нашого розлучення жив з іншими жінками і приводив сина до них , а тепер живе в своїх батьків.. Син не може зрозуміти цього і чому батько більше часу з ними а не з ним...!Батько не хоче йти на компроміси на рахунок правил, і певних обмежень..Каже що сам буде вирішувати. Також постійно при зустрічі починає виясняти відносини.. Я стараюсь уникати і не зважати на це при синові