Як це пережити??
Добрий день! пишу вам, бо моє життя останнім часом перетворилось в одну депресію..я зустрічалась з хлопцем майже півтора року, у нас були серйозні відносини, ми дуже сильно один одного любили, мали одружитись.Ще до весілля ми вирішили жити разом, знімаючи квартиру.проте, я довго тягнула і відкладала свій переїзд, мені просто не хватило сміливості зробити вирішальний крок оскільки я повинна була переїхати у незнайоме і чуже мені місто, у якому у мене не було нікого крім нього..я хотіла бути з ним, але вчасно так і не переїхала..і у нас почались проблеми і в кінці кінців він сказав що сильно в мені розчарувався і що нам краще розстатись..для мене це був сильний удар, оскільки я люблю цю людину і думала що все налагодиться..моя проблема в тому, що я не перестаю себе винити в тому що сталось..йому це розлучення далось теж дуже важко..він говорить що все одно дуже любить.і не знає чи зможе розлюбити.але..йому погано без мене і погано зі мною..і він не знає що йому робити..і як жити далі..Наші відносини завжди були чесними, ми ніколи один одному не брехали..і от вчора він мені написав, що у нього був секс з іншою дівчиною.Він мотивує це тим, що думав що таким чином йому стане легше після розриву зі мною, оскільки ні алкоголь, ні друзі, нічого не помагає.але йому стало ще гірше.Хоча ми уже і не зустрічаємось, але для мене це все одно зрада..і я просто не знаю як її пережити..бо я розумію що люблю цю людину, але це просто ужасне розчарування..як нам бути??і я мучусь і не знаю як жити далі, і те саме ж відбувається і з ним..
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
Як пробачити зраду??чи можливо налагодити відносини у такій ситуації??

психолог онлайн
В описанной вами ситуации я абсолютно не вижу вас, не вижу ваших желаний, ваших потребностей.
"він сказав що сильно в мені розчарувався і що нам краще розстатись" "він говорить що все одно дуже любить.і не знає чи зможе розлюбити.але..йому погано без мене і погано зі мною..і він не знає що йому робити" "він мені написав, що у нього був секс з іншою дівчиною"
А где вы? Хотели ли вы переезда или поддались на его решение? Не потому ли откладывали переезд, что хотели сначала замуж? Хотели вы вы разрыва, чего вы хотите сейчас?
И еще- вот он сообщил вам о сексе с другой девушкой. Зачем, с какой целью? Только не пишите мне про "чесні стосунки" и прочую хрень. В этом нет чесности ни грамма, просто перекладывание своей ответственности на партнера, возможно так же желание его помучить.
Зачем вам такой партнер, зачем вам эти эмоциональные качели?