Страх
Справа в тому що я заїкаюсь. Вже як три роки мене мучить ця проблема з кожнем днем мій страх перед словами, перед розмовами збільшується. Я безпомічна, у мене є багато планів на майбутнє але мій страх сильніший. Мені надзвичайно важко сказати перше слово, перший склад, першій почати розмову, я не хочу здаватись цьому страху. Як довести собі що ти сильніший за страх і перебороти це?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Наскільки я зрозуміла, ви почали заїкатися в 15 років. До цього таких проблем не було? Що трапилося, що ви почали заїкатися?
Дополнение от автора
Я і раніше заїкалась але не сприймала це серйозно, причину не можу зрозуміти, тільки з 15 років мене це почало дуже тривожити з кожним разом все більше і більше.
психолог онлайн
Галина Несмашна
mia09,
доброго дня! Іноді навіть у психотерапії дорослих (з 18 р.) є можливість позбутися заїкання повністю. Це хороша новина, однак ця робота може тривати роки регулярної психотерапії. Спочатку рекомендую визначити разом із спеціалістом психологом причини заїкання. Вони можуть бути двох видів: екзогенні (внутрішні, психологічні) чи ендогенні (органічні, фізіологічні, що залежать від біологічних проблем в організмі). Коли причина ясна, тоді визначається напрямок психотерапії. Якщо причина заїкання екзогенна, тоді психотерапією можливе повністю усунення проблем з вимовою та супутніх негативних переживань: страху, сорому тощо. Якщо ж причина ендогенна, тоді вибирається курс на усунення тільки негативних переживань і психологічна адаптація до власних фізіологічних особливостей (власне заїкання), цілковите його прийняття і покращення через це прийняття свого життя. Проте заїкання в останньому випадку залишається і далі. Вибирайте психолога, психотерапевта в цьому напрямку і починайте роботу: все може змінитися на краще. Дуже хорошими техніками (з мого досвіду є музикотерапія, проспівування звуків, складів і слів, групова терапія, розвиток спонтанності). Якщо потрібні відповіді на запитання чи консультація в скайпі - пишіть. Удачі вам.
Дополнение от автора
Дякую Вам дуже. Як звязатись з вами через скайп?
психолог онлайн
Доброго дня,напишіть сюди на сайт повідомлення, я вам відповім. Скайп - psihologolga