як забути захоплення?
Доброго дня, шановні психологи. У мене така проблемка. Я заміжня, маю синочка. Зовсім недавно вийшла на роботу і зустріла там хлопця, на якого в принципі і уваги не звернула. А потім він якось сподобався мені, і на корпоративі звабив мене. Після того вечора ми місяць спілкувались наче нічого не трапилось, а потім знову декілька раз зустрічались. І він і я розумієм, що то не серйозно, так як я заміжня, він вільний, молодший мене. Він зараз у відпустці, а потім їде на курси. Спочатку я раділа з цього, що зможу легше його забути, але тепер з кожним днем стає все важче. Він то напише, то по телефону поговорим. І я вже починаю відчувати від нього залежність. Ось добу не пише, а у мене так і чешуться руки щось написати йому, хоч розумію, що то не правильно і так бути не повинно. Але він каже, що скоро приїде, в гості до себе запрошує(він у сусідньому місті живе), і це не дає мені спокою. Ось вирішила, що писати йому не буду. І не знаю, як бути далі, адже з голови він мені не йде, ось вже другий день не спілкуємось, а я сама не своя, на всіх зриваюсь і усвідомлюю, що злюсь саме через відсутність спілкування з ним.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Любовная зависимость - штука коварная. А Вашей ситуации и вовсе убийственная.
Что-то в Вас сильнее Вас. Вашей воли. И с этим Вы сами не справляетесь.
Можно, конечно, порассуждать о причинах Вашей зависимости, можно дать пару советтов. Но ничто из этого не поможет.
Это требует специальной помощи.
Взвешивайте. Решайте. Что Вам важнее?
Спасать себя. Свое семейное и материнское благополучие. Свое уважение к себе.
Или пробовать пройти по лезвию бритвы. Причем в тупик.
Дополнение от автора
Я завжди у всьому себе обмежувала, а тут дозволила собі те, про що навіть думати раніше боялась, і мені то сподобалось. Сподобалось жити тут і зараз і робити те, що хочеться, а не те, що мусиш. І тепер знов борюсь сама з собою, пояснюючи собі, що так жити не можна, але раз пірнувши в море з головою хочеться ще... мабуть це баження і є сильнішим за мене...
психолог онлайн
Вот и я про это.
Что Вам важнее?
Не мне Вас учить жизни. Нет тут места морализации.
Выбирайте!
Отдать себя в руки инстинктивному импульсу безрассудно. Либо найти в себе то, что называют любовью, преданностью, искренностью перед собой.
Тут какие советы?
Сложно все это. Как мир человеками заполнен - так и решаем эти вопросы...
А то, что Вами затронуто, - извечные ограничения, поиск свободы... Именно по этому пути и идет работа психолога. Никто Вас морали учить не будет. Только поиск себя. И такого себя, который бы не свернул шею самому себе от избытка страсти или страха.
консультация психолога
Маю відчуття, що Вам у житті не вистачає свободи, можливості дихати на-повну, дивитися а світ просто, відкрито... І цей хлопець для Вас - символ такого життя. І саме тому до нього так тягне. А може щось інше - часто нам тягне до людей не тому, що вони нам потрібні, а потрібне те, що вони символізують :-) Із цим можна працювати у психотерапії. Або можете подумати самі - що він для Вас значить? І як це отримати без нього? Чи можливо це в принципі?
Дополнение от автора
Дякую вам усім, я подумаю. Бракує дійсно романтики. І взагалі, чоловік мене розчарував, тому мабуть і захопилась іншим. Та треба шукати інший вихід, інше захоплення. Ось нема з ним звязку 2 дні - значно легше, ломка перших днів пройшла. Тепер треба переключитись на щось інше. Дякую, що послухали і відповіли, мені вже легше стало.