Відпустити чи ні?
Вітаю вас!
Недавно розійшовся з дівчиною...спілкувалися добре (і зараз спілкуємося), але тепер як друзі...стосунки і так були не стійкі: я її любив (і досі люблю), а я їй подобаюся тільки як друг (вона сама про це сказала). А ще казала, що хоче підтримувати зі мною хороші стосунки, але дружні. Зразу після розставання ми розповіли один одному, що відчували в різні моменти, свої цілі на життя, про колишніх...можна сказати, відкрили один одному душі...Після того теж були розмови. У одній з них влна сказала, що після розриву з одним кавалером вона абсолютно розчарувалася в хлопцях...Але зі мною вона продовжує говорити відкрито, майже не соромиться і розказує сокровенне....Я дружу з нею через силу, я не витримую, я хочу її міцно обняти і поцілувати, але я точно знаю, що якщо я таке вчиню, то вона закінчить зі мною спілкуватися...Мені ніяк не птрібна тільки дружба, мені хочеться дарувати свою любов і отримати взаємність...Я не можу викинути її голови...Вона сама мені каже: "Знайди іншу, є інші, набагато кращі за мене..."
Мені від того гірко - вона бачить в мені друга і не більше....А хочеться перейти цю грань і зустрічатися заново...Вона сама мені казала, що не готова до стосунків, та чи варто чекати і очікувати взаємного почуття? Вона питає, чи її подруги мені подобаються і сама заохочує, щоб я знайшов хорошу дівчину....Я впевнений, що вже знайшов....її саму....Боротися за неї чи скористатися правилом "в морі ще багато риби"?
Дякую за надані поради....
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Дмитрий Иванович Кучер
Смотрите, в чем парадокс ситуации: как только вы оба задекларировали ваши отношения как дружбу, ваша девушка почувствовала гораздо большую свободу и открыла вам то, что не решалась открыть раньше. Этим собственно и подтверждается ее позиция, она не собирается отказываться от вас, вы ей очень удобны и нужны..но только в качестве друга. А вы не в силах отказаться от нее тоже, т.к. дружба дает вам возможность хотя бы ее видеть. Итак: рекомендация здесь может быть на 2 уровнях. Первый уровень практический, поведенческий: встречаясь с ней вы мучите себя и доставляете себе боль, поэтому тут уж выбирать вам: терпеть мучительную дружбу, где один любит, а другая дружит, или сумасшедшим усилием воли отказаться от этих отношений. Будет очень больно. Но переболит со временем, обязательно переболит, это точно и проверено.
Второй уровень рекомендаций: это работа с психологом. Потому что необходимо проработать эту вашу мазохистическую склонность доставлять себе боль в отношениях, которые в вашей жизни точно не последние. Иначе есть риск и в следующих отношениях наступать на те же грабли. И самое главное, психолог помогает пережитб факт потери, оплвкать и принятб потерю отношений. Пока вы не видите эти отношения как утерянные, вы продолжаете подпитыватбся иллюзией дружбы. Так легче, но реальность-то другая. Ваши отношения совсем уже в дпугом качестве и вы пока не в силах это принять.