Я замикаюсь та починаю аналізувати
Доброго Вам дня.
Познайомився з дівчиною,ми зустрічаємось уже 2 тижні,а таке враження що дуже давно ми уже разом,і новий рік разом зустріти спланували.
До зустрічі з нею я біля півтора року ні з ким не зустрічався,весь у бізнесі та тренеровках,страху до дівчат та спілкуванням з ними ніколи не було,я знайомився ходив на побачення але далі це не доходило.
Після моїх попередніх двох річних стосунків,у мене залишились не самі приємні спогади,та дівчина просто користувалась тим шо я для неї робив,і у мене це настільки відклалось,що тепер це впливає на теперішні відносини,я починаю думати,та боятись щоб мене знову не використовували,переживати,щоб такого ж не сталось,але їй нічого не кажу та не показую,веду себе рішуче та впевнено,вона каже що їй це дуже подобається що я такий,але в середині таке щось робиться з думками.Коли я зі своєю дівчиною разом,поруч,то відчуваю себе набагато впевненим,і я бачу та відчуваю що вона мене таким робить і чим більше вона відкривається до мене, то мене це насторожує чомусь,я замикаюсь та починаю аналізувати.
я взагалі не розумію,Чому так?
все добре немає ніяких підстав на то,але мене мучить.
Підкажіть як мені дійти до вирішення цієї проблеми?
Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго дня,Alex!
Можливо, Ви хвилюєтесь, що може повторитись ситуацiя, як в попереднiх стосунках?
Що саме Ви аналiзуєте? Чи говорили про це з своєю дiвчиною?
Дополнение от автора
я боюсь що це повториться.
але про це я не можу говорити їй,може з часом,боюсь відкритись.
але люблю
консультация психолога
Здравствуйте Алекс.
Ваши думы, это думы и переживания нормального человека! По этому не переживайте.
Да, многие люди проходят через подобные отношение, когда мы отдаём себя всего, но нами пользуются. Это рост. Это не значит замыкаться и подозревать в подобном поведение всех представителей прекрасного пола.
То что девушка открывается Вам, это хороший признак (так как есть самое главное доверие) и хорошие перспективы для дружбы и даже любви!
Вы конечно же можете скрывать свои чувства, но долго этого делать не стоит. Можно упустить момент, и остаться другом навсегда.
И будет тоже самое что в Ваших предыдущих отношениях.
психолог онлайн
Alex, можливо у Вас є близкi друзi, З якими можна поговорити на цю тему? порадитись? Довiритись?
А з iншого боку, ви зустрiчаєтесь не так давно, i придивлятись один до одного, повiльно будувати стосунки-це правильно, бiльш безпечно.
А дiвчина прагне вiдвертих розмов?
психолог онлайн
Добрый день!
Есть разные варианты и пути решения Вашего вопроса :)
На мой взгляд, для Вас очень эффективным будет вариант раскрыть свои переживания, чувства, сомнения психологу и проработать их совместно:) Тревогу - можно убрать; напряжение - снять; прошлый неприятный опыт - использовать как средство улучшение нынешних приятных для Вас отношений. Всё это возможно в течении достаточно короткого периода времени в процессе индивидуального консультирования. Можно воспользоваться Skype и в привычной обстановке, спокойно, решить эти вопросы.
Если для Вас комфортно и удобно поработать со мной в предложенном формате, буду рада помочь. :)
психолог онлайн
неудачный опыт налаживает отпечаток на раскрытие себя в настоящих отношениях. Нужно время для возникновения доверия между вами. Если хотите проработать быстрее, что б изменить ситуацию - лучше действительно выбрать психолога и проработать. По опыту работы с клиентами могу сказать что без копания вглубь, достаточно будет 2-3 сеансов по скайпу.
Готов поработать с вами, если вы нацелены поменять свои убеждения в отношениях.