Боюсящо стосунки розваляться колись-небудь
Доброго дня/вечора/ночі, дорогі психологи!
Проблема ось в чому. По натурі я людина-філософ (мені всі знайомі кажуть, що я занадто багато думаю, можу заглибитися у своі роздуми і взагалі нікого не чути у той момент. А ще кажуть, що я досить неординарно викладаю своі думки).
Я дуже часто задумуюся про своє майбутнє -- яким воно буде і що мені прийдеться зробити, щоб зробити його кращим. Не оминаю й питання створення сім'і (недавно зрозумів, що мені важливо про когось турбуватися). Але який гарант того, що вс
Вопрос от: ; Возраст: 17
консультация психолога
Я тоже в кой то мере философ и так же рассуждаю неординарно не стандарт но.
Пишите, обсудим Ваши неординарные способности и предрасположенности)
Дополнение от автора
Я так би мовити трохи меланхолійний філософ)
Був би трохи дурніший -- то спився б.
Я часто придумую якісь проблеми (яких може й не існувати), а от страждати можу й по- справжньому. Наприклад, чому багато сімей зараз розходяться? Невже не можна просто знайти свою людигу і нормально побудувати своі стосунки? Чи є певні фактори, які недозволяють саморозвинутися до такоі міри, щоб усвідомити, що так буде краще?

психолог онлайн
А вот попробуйте найти своего человека, свою девушку и попробуйте построить с ней отношения. Не в голове, не в теории, не в размышлениях, а в жизни. У меня такое ощущение, что придумыванием, фантазированием, уходом в размышления Вы убегаете от реальности, от единственно существующего "здесь и сейчас". И тогда вопрос к Вам - почему Вы это делаете и зачем? Вы придумываете какие-то проблемы, и начинаете из-за них страдать. Но точно так же можно придумать какое-то счастливое событие и порадоваться ему. Почему Вы выбираете негативный полюс? Что это Вам даёт?
"Чи є певні фактори, які недозволяють саморозвинутися до такоі міри, щоб усвідомити, що так буде краще?" - Да, есть, и у каждого они свои. Кроме бессознательных механизмов ещё могут быть нежелание (отсутствие энергии), неготовность что-либо менять, тайные выгоды того, как есть. Но, снова-таки, думая о том, как это теоретически может быть у других, можно потратить на это всю свою жизнь и остаться ни с чем.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь! Я просто страшний теоретик і якщо я добре не обдумаю якийсь крок або не придумаю плану дій, то буду почуватися невпевнено. А негативний полюс я вибираю для того, щоб побачити максимальні ризики і те, що може статися у найгіршому випадку. Це ніби "щоб боляче не впасти я високо не літаю". У мене виробилася така позиція і підхід до речей.
А ще я думав про користь позитивного мислення і чи таке ж воно корисне... Якщо надіти рожеві окуляри, то згодом, потрапивши у печальну реальність, можна й не оговтатися.
Щодо пошуку своєі людини, мені здається, що я піддався і у мене таки є певний ряд комплексів. Наприклад, якщо я побачу підходящу дівчину, то у мене спрацьовує "внутрішній тормоз" і я сам собі придумую причини НЕ підійти (ззовні виглядає, що я побоявся [так напевно і є]). Я згоден, у цю мить я стараюся жити уявним життям і нічого не діяти. Хоча у цей момент я навіть можу задуматися про те, що зараз мислить дівчина (гіпотетично, звичайно).
Ви кажете, що я втікаю від реальності. Так, це я) Мені просто наскучила рутина (я школяр) і я думаю, що було б легше якби я займався якимсь одним родом діяльності (тим, що мені подобається). А так я просто не маю часу на себе, на нормальний саморозвиток і навіть на прогулянку з друзями.
Саме тому це все може відбуватися у мене в голові (можливо у цьому ключ до розгадки).
психолог онлайн
вы много думаете и у вас много фантазий. в том числе и о вашем будущем. Но когда вы много фантазируете, вы слабо (мало) действуете и тогда есть шанс, что будущее будет не тем. какое бы вам хотелось. Важно проработать страхи про будущее, важно осознать свою миссию в жизни, ценности. убеждения, поставить цели, что б не просто плыть по течению жизни...
Можете постараться сами, если не получиться - пишите мне, договоримся о консультациях. Самореализация, ценности и цели - моя любимая тема в работе)