Тьоща впливає надружину
мені 27 дружині 23
місяць як одружені
батьки мої дружини все життя живуть у скандалах, вони і дня не можуть прожити щоб не поскандалити,причому як я бачу теща сама начинає придиратись до тестя, і там взагалі немає ніякої поваги до чоловіка, вона може принижувати,обматюкають одне одного, той і пити начав ще з дитинства мої дружити, і вона у таких умовах росла.
мої батьки все життя жили благополучно, завжди все разом вирішують, бували різні погляди але не було такого щоб принижувати та обзивати одне одного, вони досі закохано дивляться одне наодного хоч їм вже і 50 років.
одружені ми місяць, причому до весілля,як ми їхали до батьків дружини, мені здалось що гарна сімя, і нічого подібного я і подумати про них не міг.
тепер я почав помічати що і у дружини проявляються таке ставлення як у її мами до батька, хоча до весілля цього не було.
мене папа навчив з дитинства всеї чоловічої роботи, і моя мама ніколи не вмішувалась у чоловічу роботу.
а дружина начинає мене вчити, не довіряє мені шо я ніби не так зроблю шоб то не було, саме в процесі роботи, начинає тон розмови повишати, казати шо я безрукий.
але я теж грубо відповідаю, я не можу промовчати коли мені заважають так розмовляють.
я вже пояснював дружині, шо я не ваш батько, і не варто таким тоном говорити зімною.
мене тепер це дуже напрягає, кожен вечір годинами говорять з тещою, все їй про мене розповідіє, що я робив, шо у мене на роботі, скільки заробив, а та ще починає говорити та радити як мені вести бізнес коли сама нічого не досягла.
Дружина каже що буде 2 рази в місяць до мами їздити, а як завагінтіє то переїде туди щоб мама допомагала дітей бавити, але не хочу своїм дітям такого виховання.
але коли ми у двох то у нас все добре, до тої пори поки мова не піде про тещу.
як мені пояснити та дати зрозуміти дружині що ми уже нова сімя і нам потрібно якось обходитись без її мами, і щоб дружина не вела себе зімною як її батьки, я щасливої сімї хочу.
я раніше як зустрічався з дівчати то ми розходились через їх мам, так вони дуже все робили як мама скаже, а я хочу самостійності, мене батьки так виховали.
дякую, надіюсь на вашу пораду та допомогу
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Доброго дня
Так сталося, що для ваша жінка з вами лише тілом, проте на психічному рівні у неї залишилась не розірвана пуповина з батьківською сім'єю. Зазвичай шлюбна церемонія допомога розірвати цей зв'язок між людьми, що укладають шлюб та їх батьками. Проте це може і не відбутися в тих випадках, коли у сімейному вихованні не створюють умов для цього роз'єднання. Простіше кажучи, на мою думку ваша дружина росла в умовах де заохочували залежність від батьків, зокрема від матері, за рахунок того, можливо, що у дитини створювався страх втрати матері або брак материнської любові. До цього всього, я так розумію, додається знецінення чоловіків, як елемент сімейної моделі. Як наслідок дівчинка могла відчувати провину перед матір'ю і зараз в її картині світу мати посідає те місце де власне повинна бути сама людина. Ця ж модель переходить на сім'ю дівчини. Так ваші діти скоріше за все також будуть вихованні в схожій сімейній моделі, особливо, якщо вашу дружина поїде виховувати дитину до матері.
Якщо ви живете не разом з батьками жінки, ефект від впливу її матері є не такий сильний і ви можете це сприйняти, як особливість вашої дружини. Ні навряд вона змінить. Шлях до змін, лише на мою думку, лежить через бажання вашої жінка вийшла з під впливу власної матері та спільної роботи над зміцненням власних стосунків під супроводом спеціаліста.
На рівні особистому у вас є можливість лише відповісти на питання, чому саме такі дівчата зустрічалися вам на вашому життєвому шляху.
консультация психолога
Здравствуйте.
Я буду краткой и только дам рекомендацию, что, пока не поздно и вы не успели с женой еще наломать дров и наговорить слов, которые будут жечь душу потом всю жизнь, обратиться к семейному психотерапевту и с его помощью найти свои пути построения своей собственной счастливой семьи.