доброго дня допоможіть розібратись в моїй життєвій ситуації
В мене є подруга, яку я познайомила зі своїм двоюрідним братом 11 років тому. Вони одружились. Ми дружили сімями. Але з часом докори неуваги з її сторони та недовольство мною призвело до того що я перестала спілкуватись з ними. На сьогоднішній день у них троє дітей. У нас з їх сімєю є спільні знайомі. Проте до мене доходили різні чутки. Ми не спілкувались 10 років. Незнаю як родина, але я на них образ не тримаю, просто думаю , що немає спільних тем та й не розумію про що спілкуватись надалі. Недавно ми зустрілись я їх обійняла. Діток поцілувала. Брата дружина почала наполегливо запрошувати мене в гості. На різні святкування пишучи різні смс в однокласниках типу буде бажання телефонуй це мій номер. Згодом писала приїзджати в гості. Я не хочу до них в гості, та й їх не хочу до себе. Розясніть мені будь-ласка.....Це егоїстично з моєї сторони? Що робити? Допоможіть мені в цій ситуації. Щиро дякую наперід
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго дня! Ви ж усвідомлюєте, що цього не хочете, чому тоді слід себе примушувати. Іноді слід говорити іншим "ні", щоб собі сказати "так". Ви можете бути з нею по-доброму, але не підпускати близько і не дружити. Це Ваше право і Ваше життя.
Будьте собою!)
Дополнение от автора
З цієї конкретної ситуації я егоїст?
психолог онлайн
Доброго дня,
"егоїст" - це категорія морально-етичного характеру, яка означає людину, яка наділена "егоїзмом". Егоїзм - у академічному тлумачному словнику української мови трактується як "негативна риса характеру, що полягає у себелюбстві, байдужості до людей, постійному нехтуванні суспільними інтересами задля особистих інтересів". На мій погляд, ще однією рисою егоїзму є те, що людина і не замислюється при цьому, що вона може завдавати якоїсь шкоди іншому. Оскільки ви замислюєтесь, і навіть дуже, адже навіть на сайт написали через це, то, думаю, що саме в цьому аспекті вашої поведінки егоїзм відшукати важко. Також "байдужість до людей" в егоїстичній поведінці має на увазі завдання певної шкоди такою поведінкою іншим людям. Тому в суспільстві "егоїзм" носить негативне значення, адже заохочується альтруїстична поведінка, спрямована на кооперацію. Цікаво, якої шкоди конкретно ви завдаєте своєю відмовою з ними дружити і мати близькі стосунки брату та його дружині? Вони - дорослі і самостійні люди, також можуть знайти собі друзів чи стосунки будь-де і як того самі захочуть.
Тому, як бачите, ваші самозвинувачення в егоїзмі досить сумнівні.
Проте, що стоїть за такою потребою у самозвинуваченнях, що стоїть за тим, що ви почуваєте себе незатишно, коли не відгукуєтеся на потреби інших - оце вже потрібно дослідити і зрозуміти.
Звісно, краще проводити таке самодослідження разом із спеціалістом-психологом.
Успіхів вам.
Дополнение от автора
Щиро дякую Вам!!!! Дай Бог Вам здоров'я!
Дополнение от автора
Я недавно похована дитину. Можна сказати глибока рана! А у брата народилася недавно дитина. Мені важко реагувати на різногороду веселощів чи забави. Після смерті дитини я закрилася. А тим паче для них. Не розумію що халаті відміну потрібно?????
Дополнение от автора
Вибачайте за помилки компютер виправляє. Не розумію що їм від мене потрібно? Можливо додати болю? Але я і так зболена!!!!!!!дякую Вам!