Як вийти з даної ситуації
В мене така ситуація. В кінці березня пережила сильний стрес і переживання через неправильну постановку діагнозу, гінеколог при огляді сказала, що схоже на онкологію. 2-3 тижні переживала це все, гризла себе що довела до такого, думала що буде дальше. Чекала результати аналізу 2 тижні. Чому зразу не пішла до іншого лікаря? - не знаю... в мене був шок, ступор. Виявилось, ще це ерозія. Цю проблему вже вирішила. Але, на протязі цих 2-3 тижнів мене почало боліти все: за лівою лопаткою, шия, щелепа нижня.. від того я навидумувала собі купу болячок. Ще й при відвідуванні терапевта виявилось що піднявся тиск і серцебиття. Пройшла обстеження: ЕКГ, Ехо серця, УЗД внутрішніх органів і щитовидки, гастроскопію, аналізи --- все добре. Були паніки, поганий сон, переміна настрою, були дні коли постійно хотілось плакати. Зараз турбує час від часу серцебиття прискорене і сьогодні знов піднявся тиск до 135\90. Я постійно слідкую за пульсом і думаю щоб не піднявся тиск. На даний час пю заспокійливі трави. Що можна зробити щоб все внормувати і перестати себе накручувати?
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Причина Ваших состояний - повышенная мнительность и следствие её - психосоматика.
Лечится подобное не у доктора, а с психологом, т.к. причины чисто психологические: детская внушаемость, несамостоятельность, зависимость от мнения родителей, от их тревог и страхов (болезней и прочего).
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам... Ви пережили сильне потрясіння, в якому відчули себе хворою, слабкою. І тепер Ваш організм починає працювати в цьому напрямку. Вам потрібно стати самій собі лікарем і визнати себе здоровою. Для цього слід в більшій мірі повірити в себе, свої сили.
Почитайте мою замітку про тривогу: https://upsihologa.com.ua/trevoga---signal-k-izmeneniyam-gestaltist.html
Рекомендую Вам роботу з психологом для корекції своєї тривожності, яка запускає психосоматичні симптоми.
Бережіть себе і буду рада з Вам допомогти!)Ответ отредактирован автором 13-06-2017 08:57:53
психолог онлайн
Из простых способов для самостоятельной работы, это поддерживать себя через внутренний диалог. Мысленно успокаивать себя. Не проверяйте ваше давление без особой надобности, меньше фокусируйтесь на здоровье, больше на жизни, на том что есть хорошее в вашей жизни.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Во время сильных эмоциональных всплесков человек входит в трансовое состояние и становится особо внушаем. Если в этом состоянии постоянно думать о том, что вы серьёзно больны, то организм начнёт в это "верить", подбрасывая вам разные психосоматические заболевания. Выход- снова войти в трансовое состояние и перепрограммировать ваше бессознательное. Для этого обратитесь за помощью к психологу, необходимо личное присутствие. Удачи вам!
психолог онлайн
Доброго дня!
Уявіть, що Ваші симптоми - це Ваші емоції. Якби вони могли говорити, про що розказали Вам? Що Вас турбує, чого боїтесь?
Згодна з колегами, що усі прояви - психосоматика. Причини її прояву - високий рівень внутрішньої тривоги. Причини такого психологічного стану потрібно шукати у Вашому минулому разом з психологом.
Для самостійної роботи рекомендую почитати книгу Ліз Бурбо "Твое тело говорит - люби себя!"
психолог онлайн
Доброго Дня! Відбулося "накручування себе", програмування в негативну сторону. Згадайте, Як Ви виходили з таких станів? Що Вам підіймало настрій і гарне самопочуття?
Дополнение от автора
Тобто, якщо я перестану постійно на цьому зациклюватись, згадувати ситуацію, яка мене до цього стану привела, то все внормується?
психолог онлайн
На даному етапі краще направити свою увагу на позитивне: Згадайте, Як Ви виходили з таких станів? Що Вам підіймало настрій і гарне самопочуття? Звернутись до психолога для подальшої роботи і виявити основу (причину) такого стану та чому така реакція на ситуацію. Плідної Вам роботи та Успіхів!
психолог онлайн
Коли емоції зашкалюють, то починаеється психосоматика. Ви занадто повірили у свій діагноз, а тепер Ваше тіло намагається втілити його у життя, але іншими доступними симптомами. Я пропоную подивитися на ситуацію з іншого боку. Ви думали, що у Вас онкологія, яка дуже наближає людину до смерті. Віднесіться до цієї ситуацїї, як до шансу переосмислити Ваше життя. Зробіть акцент не на тому, що було та чого боялися, а на тому, що Ви можете відчути новий смак життя, змінити життєві пріорітети, замислитися над тим, що Вам подобається, а що ні, викинути все зайве. Усвідомити, що Ви щаслива, бо у Вас нема онкології, що це Вас не стосується. Тоді буде все добре.