Що робити?
Доброго вечора! Сьогодні дізналася, що я вагітна, сказала про це чоловіку, а він заявив, щоб я вибрала він чи дитина, якщо дитя то ми розводимось. Що робити у такій ситуації? Чому життя таке несправедливе і мені потрібно зробити цей вибір. Я не хочу помилитися і зробити не провальний вибір. Будь ласка порадите, як правильно вчинити у даній ситуації. Чоловік каже, що хотів щоб ми були разом і я зобила правильний вибір, наполягає...
Вопрос от: ; Возраст: 24
консультация психолога
Марина Андріївна Листопадська
Доброго дня!
Психологи не дають порад взагалі, а особливо в таких делікатних і одночасно важливих ситуаціях. Але я просто напишу Вам, свою думку про те, що відбувається. Ваш чоловік пропонує Вам здійснити вбивство Вашої спільної дитини і зробити такий абсурдний вибір. Я думаю, що він просто не усвідомлює, що аборт - це дітовбивство! Все одно це говорить про ненадійність його, як чоловіка, цинічність і жорстокість по відношенню до Вас. Не піддавайтесь на цю маніпуляцію. Ваш чоловік скоріше ВАс може покинути коли Ви зробите аборт, тому що між Вами постане назавжди стіна непорозуміння і недовіри. Також може бути так, що Він потім звинуватить Вас в тому, що Ви його послухали і зробили аборт. Де гарантія, що навіть, коли Ви його послухаєте, то будете разом?
Ваш чоловік не може нести відпівідальності ні за свої слова, ні за поступки. Я думаю, що Вам потрібно народжувати і не калічити собі долю. Нічого не бійтесь, все стане на свої місця. Дуже не приємно, коли життя приносить такі "сюрпризи" від близьких людей в такий делікатний і особливий час. Будьте сильною і мужньою. Навіть, якщо жінка не хоче дитини, я думаю, що варто народжувати, тому, що багато сімейних пар хочуть всиновлювати і виховувати дітей.
Ви несете повну відповідальність за своє життя і Вам робити вибір. Але я вважаю, що не може бути в цій ситуації вибору, її просто потрібно прийняти.
З повагою, Резнік Галина!

психолог онлайн
Доброго дня!
А чого хочеться Вам особисто?
психолог онлайн
Алина Владимировна Лелюк
Доброго дня.
В цьому випадку немає правильно, є вибір і його наслідки. Але спочатку треба добре усвідомити яка реальна ситуація, щоб потім не бідкатись, коли фантазії стосовно майбутнього розтрощить реальність.
1. Мені взагалі не зрозуміло, у вас офіційний шлюб чи громадянський? І чи були розмови стосовно дітей раніше? Чому зараз це стало проблемою?
2. Це не життя несправедливе і змушує Вас робити такий вибір, це конкретна людина - Ваш чоловік. При цьому перекладає на Вас всю відповідальність за майбутнє і ваші відносини. Виходить, який би вибір Ви не зробили - будете винною. Але відповідальність за відносини несуть обидва в рівній мірі.
3. Взагалі постановка питання "я або дитина" дивна. Так реагувати нормально маленький дитині, коли у неї з`явиться молодший брат чи сестра (тому що ревнує до батьків), а не дорослому чоловікові і батьку дитини. Людина, що прибігає до шантажу, вже демонструє не дорослу поведінку, а тиск на жінку с метою примусити її зробити аборт дивує: чи він усвідомлює реальність і розуміє фізичні наслідки аборту чи йому взагалі все одно і Ваше здоров`я його не цікавить?
4. Я не можу сказати Вам, як поступити: це Ваш вибір і відповідальність. Але кілька рекомендацій пропоную:
- не поспішайте зараз з вибором, бо поспіх - поганий радник;
- я не знаю, як Ви сприймаєте аборт з моральної точки зору, але у нього можуть бути певні наслідки (а якщо вагітність перша, то ризик ускладнень вищій) і варто спочатку ознайомитись з цими можливими ризиками;
- не сприймайте поки що слова чоловіка на 100% - він теж може бути у шоці. І для того, щоб усвідомити себе батьком йому потрібен час.
Бо ситуації, коли от так поспіхом і під тиском жінка робить аборт, потім втрачає можливість мати дітей, а за кілька місяців чоловік оговтується і починає шельмувати жінку "ти вбила мою дитину" не настільки рідкісні, як хотілося б.
Дополнение от автора
Велике Вам дякую, що відгукнулися. Звичайно ви праві, мій вибір матиме наслідки, і в першу чергу вони позначаться особливо на мені. Я не прихильниця аборту, але не хочу втрачати чоловіка і виховувати самостійно дитину теж не хочу, бо допомоги мені не буде від кого чекати. Але прекрасно усвідомлюю, що перед тим як робити вибір потрібно добре про все подумати. Ще раз Вам дякую.