Як підготувати себе психолохічно для виїзду закордон ?
Добрий вечір1 Хотів вас спитати полади. Як підготувати себе психологічно 7 Для виїзду закордон працювати Польщі ? Як я ніколи непрацював закордоном,і ніколи не жив. Також далеко від доми нігде надовго не був. Для мене це буде стрес. Як можна його буде подолати ? Що ви можете цій ситуації порекомендувати ? іду працювати із чужими людьми.чужа обстановка. Самостільне життя.
Вопрос от: ; Возраст: 28
консультация психолога
Добрий день Коля!
Те, що Ви про це думаєте, це вже певна психологічна підготовка. Так це стрес, бо на Вас чекають великі переміни і Вам не відомо, як складеться Ваше життя. Для того, щоб його мінімізувати, дізнайтесь якомога більше інформації про роботу на якій Ви збираєтесь працювати, про місто, де Ви будете жити, про людей, які будуть з Вами. Майте також з собою заховану ксерокопію закордонного паспотрту, телефон консульства України в Польщі, щоб Ви знали куди звернутись у випадку не передбачених обставин.
Це не залякування, а інструкції, які я давала людям, працюючи на проекті по протидії торгівлі людьми. Часто густо наші співвітчизники довіряють себе в руки нечесним людям, не подбавши про свою безпеку. Ризик за кордоном завжди є. Майте також гроші на зворотню дорогу додому.
Тепер про хороше. Такі переміни дають можливість взнати багато нового, подивитись нові місця, збагатити своє життя новими враженнями і стати сміливішим.
Бажаю, щоб все в Вас добре склалося!
Знайте також, що на Україні зараз теж є можливість реалізувати себе.
З повагою, Резнік Галина!

психолог онлайн
Добридень, Колю.
Звичайно, поїздка в іншу країну, особливо вперше і надовго - це завжди стрес. Щоб з ним впоратись, потрібно діяти в двох напрямках: стрес послаблювати, а Ваші сили відновлювати.
Щоб стрес послабити, в першу чергу треба подбати про власну безпеку: документи і гроші на випадок форсмажору, координати установ, куди можна звернутись у критичному випадку. Далі: де житимете, з ким, хто забезпечує роботу. Маєте знати про це, почитайте в інтернеті, подивіться мапу.
Щоб Ви мали досить сил це нормально перенести потурбуйтесь про базові речі: Ви маєте добре висипатись, нормально харчуватись, мати відпочинок. Найкраще, як на початку Ви взагалі організуєте собі режим дня: так легше буде потурбуватись про себе. Вам також потрібна психологічна підтримка, тож організуйте регулярне спілкування з важливими для Вас людьми: телефон, скайп і т.д. І, на останок, знайдіть в собі цікавість до іншого життя і інших людей, що поряд з Вами: це сильно полегшує адаптацію.
консультация психолога
Здравствуйте, Коля. Самую большую тревогу вызывает неизвестность. Вы не пишите, знаете ли вы куда едете на работу в Польшу, к кому, будут ли вас там ждать и знаете ли вы кого-то из тех людей, что там будут, - лично. Это хорошо бы вам прояснить перед дорогой- кто встретит, где поселитесь и у кого будете работать, чтобы вы не ехали в полную неизвестность.Помните, что везде живые люди, и не надо их бояться. Надо договариваться с ними, просить о чем-то.Люди, как правило, откликаются на просьбы других, и, если не могут дать то, что вы просите, часто предлагают что-то другое взамен. Так что замечайте вокруг людей и побольше общайтесь с ними.Всего хорошего !