Безсилие
Доброго дня!
Я не знаю, що мені робити... Я вже багато років живу в стані, коли нічого нехочу, нічого неможу... Нічого не приносить радості.. Таке відчуття що життя проходить повз.. Мій стан ще можна описати як "вяле" існування. Починаю нові справи, а кидаю їх через 2-3 дні.. Універ закінчив, роботи немає
Друзів немає, подруги немає.. Грошей на психолога теж нажаль немає, адже потрібно декілька консультацій.. " Так і не зміг вийти з кімнати"
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрий день! У Вас депресивний стан, із якого краще виходити з психологом! Розумію, що грошей у Вас на психолога не має.. спробуйте від негативних думок, які постійно точаться навколо Вас відволіктись, переключити увагу на те, що колись Вам приносило задоволення. Згадайте те, чим Ви любили займатися раніше і включайте, через силу ці приємні активності у Ваше життя, Ви відразу відчуєте позитивні зміни у настрої. Бо Ви ходите по колу : депресивні думки - все погано, це ніколи не закінчиться- настрій псується- Ви нічого не робите - фізичний стан погіршується, і Ви підтверджуєте думку « все погано». Зараз все навколо здається жалюгідним, нестерпним, бо Ви дивитесь на світ через негативний фільтр, всі свої думки пропускаєте через нього. Це не Ви, це Ваша депресія шепоче Вам на вухо дурні думки. Все ж таки знайдіть психолога, який допоможе і підтримає Вас!
психолог онлайн
Ярославе, у Вас депресія, через це ви в ізоляції, тобто відмежувалися від соціуму. Це як мінімум, які ще є у Вас супутні проблеми, треба зясувати під час особистої розмови. Підтримую колегу, що Вам буде складно самому вийти з цього стану. Я б могла з Вами попрацювати по скайпу, якщо Ви не в Києві, бо маю досвід роботи з молодими людьми, у яких такі ж проблеми, як у Вас. Тому раджу вийти зі мною на зв'язок і ми могли б обговорити деталі. Якщо моя пропозиція Вам не підходить, то раджу Вас знайти когнітивно-поведінкового психотерапевта.