розчарування
нереалізована як в професії так і в особистому житті. Одинока, не складається з чоловіками, дітей не маю. Іноді коли бачу багато маленьких дітей - сльози накочуються на очі. Іноді таке враження що пороблено
Вопрос от: ; Возраст: 40

психолог онлайн
Добрый день. Нереализованность, часто это потеря себя, когда нет понимания, какой я и чего хочу. То, что Вы пишите, это запрос на терапию. Глубокий, на поиск и восстановление собственных желаний, границ, ресурсов. Если захотите изменить ситуацию - пишите. Буду рада помочь.
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам. Чи хочете Ви змінити своє життя? Чи готові для цього звернутися до психолога/психотерапевта?
Дополнение от автора
робота в мене це якось як ті американські гірки - то вгору то вниз, була на горі... використовувала свій інтелектуально-розумовий потенціал, робила те що мені подобається.... ал в один день мене скинули з гори в обрив.... в якому застряла..відчуття деградації як спеціаліста. був момент коли не хотіла міняти роботу - так як вірила що зустріну свою половинку, вийду заміж, народжу дитину. А особисте життя - це крах повний - ніколи не було стосунків, не було квітів, романтики. Відпочивати їздила з мамою, потім просто почала їздити одна.. страх залишитись одною - мене просто вбиває. Зміни потрібні. Чи готова до психотерапії - знаю що буде боляче, скажу чесно був досвід.. Проблема в тому що це потребує певного фінансового грунту.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Іноді таке враження що пороблено
не в сенсі пракляття а скоріше я думаю що під цим криється ваша життєва історія, та історія ваших близьких, якщо придивитись то ці страхи ви знайдете там!
психолог онлайн
Здрастуйте, Helen.
Насправді, читаючи ваше коротке повідомлення, у мене піднімається тривога. Тоді яким є рівень вашої тривоги? Пороблено.... Я згодна із колегою, що це можуть бути життєві історії вашої сім'ї, ваша та ваших рідних. Психотерапія може допомогти розібратися у них. Так, це потребує фінансових вкладень і вам обирати: продовжувати страждати чи спробувати перервати цей ланцюг. Готова вам допомогти і підтримати вас у ваших пошуках та рішеннях
Дополнение от автора
шукала, придивлялась.. є деякі не дуже приємні моменти... але думаю що є щось глибше - до чого я не можу добратись... думала самостійна поїздка до Європи, практично не знаючи іноземної мови зробить мене більш рішучою.. на жаль не дуже допомогло
психолог онлайн
цитата:
але думаю що є щось глибше - до чого я не можу добратись
якщо ви це розумієте то напевно готові до роботи над собою.
психолог онлайн
Добрый день. Я Вам ответила в личном сообщении. Но хочу добавить.
цитата:
думаю що є щось глибше - до чого я не можу добратись
Вы абсолютно правы, проблема глубже. Часто бывает, что одиночество, это следствие не готовности быть с кем-то. А отсутствие успеха провоцирует страх возможного поражения. Внутренняя не готовность. Иногда родители нас воспитывают с такими ограничениями, а иногда это наш сложный опыт дает такой результат. Выяснить и изменить это самостоятельно, почти нереально. В этом и есть назначение психотерапии. В лечении души, болезненного опыта, ран, оставленных разными ситуациями. И в поиске путей быть счастливым. Путей, которых из собственных ограничений и болезненного опыта, просто не видно.
Дополнение от автора
підозрюю, що без сторонньої допомоги себе не переламаю
психолог онлайн
Тоді вибиріть спеціаліста з яким хочите працювати!
психолог онлайн
На цьому вебресурсі є багато спеціалістів. Переглянути анкети та оберуть собі, того спеціаліста який буде до душі. Багато хто працює онлайн також.
психолог онлайн
цитата:
підозрюю, що без сторонньої допомоги себе не переламаю
Вы знаете, я сторонник того, чтобы не "переламывать" негативные убеждения, а изменять их аккуратно и бережно. Коррекция установок и убеждений намного безопасней и экологичней. Если решите изменить свою жизнь, докопаться до корня проблемы и найти решение - готова Вам помочь. Обращайтесь!