Сім’я
Доброго дня! Незнаю що робити дальше,чоловік не працює вже 1 рік, гроші інколи приносить ,підробітки, займається не хорошими справами ,зв’язався з компанією яка займається вибиванням боргів, і тому подібне, приходить пізно додому, він постійно з ними і п’яний приходить. На роботу він не збирається влаштовуватись, йому такий спосіб життя підходить. Я працюю ,в нас є дитина ..
Вопрос от: ; Возраст: 28
консультация психолога
Татьяна Алексеевна Удалова
Наталия Горская
Лише ви можете прийняти рішення. Якщо ви впевнені, що чоловік знайшов "своє місце і свою справу", вам вирішувати- бути поруч чи ні. Звісно можна довго прояснювати "з чого все почалося, чим людина мотивована, чи можливо повернути його до нормального життя". Але відповіді на ці питання значимі, якщо сама особистісь намагається отримати допомогу. Для васважливо розуміти перспективи!
Стресс, в якому перебуваєте ви з дитиною, вартий такої сім"ї?

психолог онлайн
Доброго дня!
А чого хочеться Вам? Що відбувається всередині Вас?
Дополнение от автора
Я не хочу так жити, часу він зімною не проводить, в нього тільки друзі ,ця його компанія. Він постійно зайнятий, говорить що скоро буде ,а приходить завжди пізно. Весь час він проводиться з своєю компанією. Постійні сварки бо мені це набридло. А я ніяк не можу зібратись і нарешті рішитись падати на розлучення...
Дополнение от автора
В мене постійний стрес, я зла завжди,мені обідно що я йому не важлива,що він не хоче з нами проводити час. Я постійно одна з дитиною проводимо час, а йому завжди кудись треба йти ,їхати ,в нього справи, він хоче заробити гроші, а бо він перепив і спить цілий день.
консультация психолога
Обніміть дитину? Відчуйте її серцем? Дитина має перебувати в таких стосунках?
Можливо розуміння відповідальності за ваше маленьке серденько надасть вам сили?
А надалі було б добре зрозуміти, чому таку сім"ю ви створили?
Дополнение от автора
Я незнаю, чому так..я думала шо він зміниться, що він зрозуміє що в нього є вже сім’я ,дитина. І закінчить такий спосіб життя. Я вже від нього йшла , але через пару місяців повернулась. Він обіцяв що все поміняється...
консультация психолога
Уявіть собі два пазли, що співпали - навіщо одному з них змінюватися, якщо інший до нього "підходить"? Можливо ваш чоловік і "візьметься за розум", якщо ви зміните ставлення до себе, сім"ї і життя? Ви готові працювати з психологом?
Відтворюючи одні і ті самі реакції, дії, ситуації неможливо отримати інший результат!
Дополнение от автора
Ви маєте на увазі що через мене він себе так поводить?
консультация психолога
Ні, не через вас. Але чому такі стосунки можливі? чому такий чоловік поряд з вами?
Ми вибираємо партнера,відповідно до "образу", що існує в нашій підсвідомості.
психолог онлайн
Дякую за сміливість написати сюди. Дуже рекомендую Вам знайти психолога онлайн або очно і працювати. Зміни будуть.
психолог онлайн
Вам важко подати на розлучення – це насправді важко, адже є багато моментів, які вас поєднують з чоловіком.
Але ж важливо дивитися в майбутнє – ви з ним бачите його зовсім по-різному. Він вже обіцяв змінитися, але не захотів цього робити. Та й не буде, бо він насправді має інший світогляд, в якому те життя, яким він живе – нормальне.
В першу чергу Вам важливо заручитися підтримкою когось з близьких – чи є такі люди у Вас, хто розуміє Вас і може підтримати (батьки, друзі, хрещені…)?
А ще важливо було б розібратися з своїми внутрішніми моментами – як так склалося, що саме з Вами трапилася така історія, (це про самооцінку та вибір партнера), щоб зробити висновки та не потрапити в майбутньому в схожі стосунки.
Дополнение от автора
в мене є батьки, ми з ним живемо в окремо. В іншому місті за 500 км від своїх батьків. Я ніяк не можу зібратись, дитина тут в садочок ходить звикла вже, робота. поїхавши до батьків мені там буде важко. В них також важка обстановка вдома тато з мамою не спілкуються , живуть в одній квартирі а кожен сам по собі.
Дополнение от автора
Також між батьками постійні сварки, це так важко ..слухати це все. І я розумію що я живу так само як і вони, і ще не хочу в них на шиї сидіти, вони так мені постійно допомагала , дитині все.
Дополнение от автора
Незнаю як зібратись з силами, що дальше робити. Мені нічого не хочеться. В мене постійна депресія.