Хто я???
У соціумі я цікавий співрозмовник, характерна, людина слова. Супер мама, яка може бути скрізь і встигати все. Артистка, вокалістка яка дарує та отримує задоволення від своєї творчості.
А вдома я засранка, яка нічого не може. Не може справитися з порядком, стіркою речей, прибиранням. Справитися з дитячими істериками. Так на мою думку, думають свекруха й чоловік...
Я дійсно змінююся прийшовши додому... але не знаю як тому завадити...
Як так? Як не вбивати себе? Як вдома бути собою????
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий вечір . Ви написали, що "так думають чоловік та свекруха". А як про себе думаєте Ви самі ? І чи озвучували вони Вам свої думки стосовно Вас? Так відчувається, що Ви не згодні зі своєю роллю вдома, Вам її важко прийняти.
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Різка зміна може свідчити про різні речі. Наприклад зміна ролі. Справа в тому, що у нас є різні ролі, і при її зміні - змінюється і поведінка, наші реакції.. Це треа аналізувати.
Ще це може свідчити про маски, або Ви, підсвідомо намагаєтесь привернули до себе увагу...
цитата:
Так на мою думку, думають свекруха й чоловік...
З чого саме у Вас склалас я така думка?
цитата:
Як вдома бути собою????
Чи павильно я зрозуміла, вдома, ви поводите себе не природньо?
А які у Вас були обовязки вдома, коли и жили з батьками, до заміжжя? як ви себе поводили вдома в підлітковому віці?
Мудрості Вам!