Як стати відкритою для оточуючих?
Я замкнута в собі людина, і стала помічати це , коли поступила до університету, і мені прийшлось знайомитись з новими людьми і заводити друзів. Спілкування давалося вкрай важко. Я люблю бути на самоті, але в цей же час не підтримувати ні з ким ніяких контактів (переписка в соцмережах чи телефонні дзвінки) - це для мене трагедія, я вважаю себе самотньою і нікому не потрібною. Мені важко впускати в своє життя нових людей, і я ніколи нікого не підпускала близько. А ще я дуже невпевнена в собі. Мені здається це все через дитячу травму - коли батьки зовсім не давали любові, ну або її ніяк не проявляли, і я від цього сильно страждала. Допоможіть, як стати відкритою для цього світу , подолати замкнутість і невпевненість в собі!!!
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Nika12, це можна зробити тільки на особистій психотерапії з психологом. Інакше ніяк.
Зважитесь на це?
психолог онлайн
Nika, доброго времени суток!
Это вопрос самоценности и самооценки, понимания и принятия себя. Скорее всего разбираться придётся именно с детскими установками. Это процесс не быстрый. Но Вы уже молодец - анализируете, занимаетесь самопознанием - это большой плюс.
Рекомендую выбрать специалиста и начать работу с собой!
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Здравствуйте. Ваш запрос затрагивает несколько тем - детские травматические переживания, самооценка, недоверие к людям, замкнутость. Если серьезно намерены получить результат, с этими вопросами нужно работать индивидуально с психологом. Выбирайте психолога на сайте и обращайтесь.
психолог онлайн
Добрий ранок! Ви гарно себе розумієте, бачите причини складностей, що є сьогодні : "Мені важко впускати в своє життя нових людей, і я ніколи нікого не підпускала близько. А ще я дуже невпевнена в собі. Мені здається це все через дитячу травму - коли батьки зовсім не давали любові, ну або її ніяк не проявляли, і я від цього сильно страждала. Допоможіть, як стати відкритою для цього світу , подолати замкнутість і невпевненість в собі!!!" Але змінити щось можливо лише в індивідуальній терапії. Чи є у Вас така можливість?