ЛЮБЛЮ парня а у него девушка
Ми знайомі 2 роки....зустріч була коли ми обидва були у відносинах....
Він мені сподобався...
Через рік,коли я була вільна я написала йому смс(потім видалила),не знала як первій дати про себе знати(номерів у нас один одного не було)
Він запросив на каву.....так і завязалось спілкування.....
Через деякий час стався секс,у нього дома...
Потім сказав що він і досі з тою дівчиною.....
Почали регулярно зустрічатися,займатися сексом.....
Ми уже майже рік коханці......
З тою дівчиною у нього серйозно,хоче одружуватися...
Я його дуже люблю......
Я часто буваю у нього вдома,він до мене уважний,ніжний,хвилюеться.....ми можемо по 3,4 години просто розмовляти......як бути.....у мене первий раз такі почуття.....
Вопрос от: ; Возраст: 33
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Сергей Юрьевич Ляшенко
Доброго дня, Яся.
Як бути, щоб що? Якого розвитку ви бажаєте для цієї ситуаціі?
Як вам бути «одною з» в цього чоловіка?
Чи розумієте ви, що ви в стосунках з не вірним чоловіком? Що думаєте про почуття дівчини, на якій він збирається одружитися? Знаєте, часто так буває, що сьогодні зраджують з вами, а завтра зраджують вам.
Чи часто у вас в житті було, що ви закохувались в недоступних чоловіків?
консультация психолога
Добрый день !
Вы бы хотели видеть рядом с Собой мужчину ,который Вам изменяет ?
психолог онлайн
Как вам мужчина, который обманывает свою невесту, вам морочит голову?
Даже про то, что он еще в отношениях, он сообщил вам после секса, а не до
Дополнение от автора
Я знаю що це не правильно...
І мені шкода цю дівчину(я б не хотіла бути б на її місці)
Я не збираюся розрушувати їх відносини....але не можу від нього відмовитись...
Хочу хоч інколи бачити
психолог онлайн
Галина Несмашна
Вы не на месте девушки, но тоже в незавидном положении.
Если все, что вы хотите, это иногда видеться, то у вас это и так есть.
Дополнение от автора
Те що він і досі у відносинах з тою дівчиною,сказав після інтиму через декілька днів....
Майже через рік я запитала,як у нас це все.....
Він відповів що я знала про неї,і щоб нічого собі не планувала...
Він приручив мене(я сама винна ,я знаю)....
психолог онлайн
Какой помощи хотите от психологов?
Дополнение от автора
У мене немає проблем з чоловічою увагою,,,,
Були відносини,була симпатія,зацікавленість.і т.д
Закохалася вперше в житті...(в не вільного чоловіка)
психолог онлайн
По какой причине не складывались предыдущие отношения?
Какие у вас отношения с родителями? Какие отношения между ними?
Дополнение от автора
Не знаю як бути....
Кохаю
Розірвати ці відносини?
Чи бути поряд,як коханка?і рвати собі душу
психолог онлайн
Скажіть, це перші ваші стосунки, коли ви закохані в недоступного чоловіка?
В дитинстві ви були щасливі?
Якщо до вас в дитинстві хтось так ставився, що ви хотіли близькості і тепла, а з вами були холодними (наприклад, тато), то в дорослому житті ви можете в такі стосунки потрапляти часто через ці дитячі травматичні переживанні.
Те, що ви зараз відчуваєте до хлопця - не любов, а залежність. Любов, це коли дійсно добре разом, там стражданням і невірності немає місця.
Якщо частково впізнаєте себе в сказаному мною, то подумайте про роботу з психологом.
Дополнение от автора
Попередні відносини розірвала тому що чоловік зрадив...
З мамою відносини теплі(але я не ділилася своїми переживаннями)
Батьки розлучині...
психолог онлайн
Общаетесь ли вы с отцом? Какие у вас отношения?
С какого вашего возраста родители развелись?
Дополнение от автора
Батьки розлучилися коли я була зовсім маленька,я цього навіть не памятаю
З батьком не спілкуюсь зовсім....
психолог онлайн
любити = то є тужити за кимось, кого не може бути поруч...
чи то не про вас?
психолог онлайн
А какие чувства у вас вызывает тот факт, что парень не смотря на то, что собирается жениться на другой, изменяет ей, спит с вами?
Как думаете, по какой причине МЧ изменяет своей девушке?
Какие чувства у вас вызывает тот факт, что отца в вашей жизни не было?
По какой причине вы не общались?
Дополнение от автора
Те що він до неї йде,я звичайно ревную,мені не приємно це(тому що він не байдужий)
Чому він їй зраджує я не знаю..
Про батька‐його не було в моему житті,він мені чужий....
Не спілкувалися тому,що в нього інша сімя,він не проявляв бажання....
Колись коли я була доросла,пробували спілкуватися...не вийшло...я не можу сказати ТАТУ.....
психолог онлайн
Галина Несмашна
Вы похоже выбираете сейчас такие же отношения - есть вы, мужчина и другая девушка. И выбирают опять не вас.
Пытаетесь выиграть конкуренцию? Доказать, что вы лучше, вас больше любят?
Дополнение от автора
Те що я коханка,і у відносинах з не вільним чоловіком....це все криеться з мого дитинства?
психолог онлайн
Галина Несмашна
Возможно да. Вы зачем-то остались в отношениях, не смотря на то, что практически с самого начала знали о его невесте. Соперничество за мужчину.
психолог онлайн
Швидше за все, справді це тягнеться з дитинства. У вас модель стосунків - відсутність партнера. Вам варто цю всю історію пропрацювати з психологом. Так ви зможете зрозуміти, чому вибираєте чоловіків, які зраджують, в стосунках, причиняють вам страждання. А також навчитися будувати гармонійні щасливі стосунки.