Як пережити складні часи ...
Доброго вам дня, познайомилася з молодим чоловіком у інтернеті , і все на стільки далеко зайшло що надіслала йому інтим фото , тепер він мене шантажує по тел і вимагає гроші. Мені настільки все набридло і достало ,що хочу накласти на себе руки,але зупиняє те що я мама 3 дітей. Я не знаю що мені робити і як жити далі я сама себе ненавиджу.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Доброго дня, nikc3f.
Дуже співчуваю Вам, це дійсно травматично. Скажіть, будь ласка, що найгірше може статися, якщо ці фото попадуть у мережу? Чи Ви розповідали про свою ситуацію комусь із близьких? Чи розглядали Ви варіант заплатити йому гроші?
Дополнение от автора
Я заплатила за те щоб мовчали ,але все рівно боюся шо він мені на шкодить. На фото видно лише груди і інтим місце частинами ні рук ні тіла ні лиця не видно. Мені дуже соромно перед рідними за мій вчинок . Хоч я і доросла а повела себе як дура . Мені здається краще мені померти ніж жити з цим тягарем...
психолог онлайн
цитата:
Я заплатила за те щоб мовчали ,але все рівно боюся шо він мені на шкодить. На фото видно лише груди і інтим місце частинами ні рук ні тіла ні лиця не видно.
Як саме він може Вам ще нашкодити? На фото не видно Вашого обличчя, тобто можна вважати, що фото неможливо ідентифікувати.
цитата:
Мені дуже соромно перед рідними за мій вчинок . Хоч я і доросла а повела себе як дура.
Жодна людина не ідеальна і Ви у тому числі. Так, Ви зробили помилку, час не повернеш, проте Ви маєте право робити помилки у будь-якому віці і вчитися на них. Ви казали про це своїм рідним? Якщо так, то як вони відреагували?
цитата:
Мені здається краще мені померти ніж жити з цим тягарем...
Навіщо позбавляти себе життя лише через одну помилку? Життя - це цінність, не витрачайте її марно. У Вас є троє люблячих дітей і я впевнена, що Ви ще знайдете чоловіка, з яким побудуєте щасливе майбутнє.
Дополнение от автора
Дуже дякую вам, можливо і так. Може просто забути і жити для дітей і перестати плакати , бо діти вже хвилюється що чому я постійно плачу і нічого не їм...
психолог онлайн
цитата:
Може просто забути і жити для дітей і перестати плакати , бо діти вже хвилюється що чому я постійно плачу і нічого не їм...
Іноді просто забути - не достатньо. Вам потрібно перепрожити ці почуття (гнів, сум) для того, щоб Вас це не руйнувало зсередини. Перш за все, рекомендую Вам написати листа своєму кривднику, де б Ви описали всі ті переживання, образи, які б Ви хотіли йому сказати. Після цього, перечитайте лист і порвіть, викиньте, спаліть його. Також випустіть свій гнів, побивши інтенсивно подушку, поки не відчуєте втому (головне - не зашкодьте собі), уявляючи свого кривдника. Також я б Вам рекомендувала звернутися на індивідуальну консультацію до психолога, де б Ви змогли, у безпечному середовищі, відкрито поговорити про свою травму - чим більше Ви про це говорите з іншими, тим швидше Вам покращає. Попросіть про емоційну підтримку у рідних.
Якщо Ви бачите, що Ваш стан є кризовим і Ви думаєте про самогубство - зателефонуйте на телефон довіри (все є конфіденційно).
Ви цінна, тому подбайте про себе. Пам'ятайте, що щаслива мама - щасливі діти. Для того, щоб наповнити їхнє життя радістю Ви, перш за все, маєте мати внутрішній ресурс. Вірю у Вас, удачі!