Токсичні відносини
Доброго дня) Я Настя 19років,зустрічаюсь з хлопцем 2,8років. Зрозуміла що у нас токсичні відносини,постійно ревнує,принижує,обзиває,вже доходило і до удару по обличчю(1 раз близько 3 місяця назад) Неодноразово пробувала розійтись з ним,але він постійно погрожує,каже що зробить щось зі мною а потім з собою.спочатко не вірила але коли він порізав собі руку...в мене немає сил це терпіти але боюсь що потім буду себе винити якщо він щось зробить з собою
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Это всеманипуляции и попытки заставить вас чувствовать ответственность за жизнь МЧ.
Обычно максимум на что хватает таких манипуляторов это демонстративно что-то сделать или подстроить так, чтобы обязательно кто-то успел помощь оказать.
Человек, который реально хочет покончить жизнь самоубийством, обычно никому ничего не говорит и делает это тихо и наверняка.
У МЧ есть своя голова на плечах. Если у него есть суицидальные мысли - пусть обратиться к психиатру за помощью. Вы не ответственны за него, его жизнь и здоровье. Он сам делает свой выбор.
Вы по сути ставите его благополучие и счастье выше своего. Почему? Он важнее для вас, чем вы для себя?
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Доброго дня, Настя
Якщо ви знаходитеся в деструктивних токсичних стосунках, то потрібно звідти тікати.
Згідна з колегою, що швидше за все, погрози вашого хлопця - просто маніпуляція, щоб змусити вас терпіти його. Дуже висока ймовірність, що він нічого собі не зробить. Але навіть якщо, то це не ваша відповідальність. Ви ніколи не будете винні в тому, що робить ваш хлопець. Це його життя і його вибір. Те що ви терпите зі стразу, ні до чого доброго вас не приведе, так ви можете змарнувати на нього все своє життя, бо він постійно буде погрожувати і вас звинувачувати.
Думайте за себе і дбайте за себе. Так виходить, що він за себе дбає і ви за нього дбаєте, а а про вас хто подумає?
Але я вам пропоную подумати про те, що такі люди з'являються в нашому житті не просто так. Чомусь ви такого хлопця в життя впустили і терпите до тепер. Які ваші особистісні риси на це повпливали? Можливо ви живете з постійним почуттям провини? часто так буває, що коли виховують строго, часто звинувачують з дитинства, то людина виростає з відчуттям, що вона постійно комусь щось винна і має догоджати. Цим легко можуть скористатися інші люди як гачком для маніпуляцій. Можливо це інші ваші риси. Якщо в чомусь впізнаєте себе, було б добре вам над цим попрацювати з психологом, щоб в майбутньому в такі пастки більше не потрапляти і будувати нормальні гармонійні стосунки.
Бажаю вам успіху! Вірю, що зможете про себе подбати!
Дополнение от автора
Дуже дякую за відповідь! Для мене дуже важливо було почути такі слова і врешті решт почати думати за себе. Думаю я впустила його в своє життя тому що не вмію відмовляти і мені його було шкода.не знаю як я змогла цей весь час бути з ним ,я йому щойно сказала шо ми розходимось,він сказав що він мене всеодно нікуди не відпустить і ми будем разом,і йому всеодно. Але зараз я хочу думати за своє майбутнє і стояти на своєму! Ще раз дякую
психолог онлайн
Если МЧ будет вам угрожать, то всегда можно напомнить про то, что вы можете написать заявление в милицию. Может это охладит пыл