Живу в своих мыслях
Всю жизнь я жила в своем внутреннем мире. Но теперь мне нужно "выйти" из него. Это проблематично когда я вне, меня преследуют постоянное чувство дискомфорта, головные боли и постоянные перепады настроения.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрый день!
В чем Ваш вопрос?
психолог онлайн
Доброго дня, nik252.
цитата:
Но теперь мне нужно "выйти" из него.
Вам це "потрібно" чи Ви цього "хочете"? Чому Ви звернулися саме зараз і що Вас спонукало до такого рішення?
цитата:
Всю жизнь я жила в своем внутреннем мире.
Як саме Ви "жили у своєму внутрішному світі" (в чому це проявлялося)? Які у Вас стосунки із батьками, однокласниками? Чи є у Вас друзі?
Давайте гіпотетично уявимо ситуацію, що Ви досягли того, чого Ви бажали у зміні своєї поведінки. В чому б це проявлялося?
Дополнение от автора
Мне это скорее нужно и я не знаю как это сделать. Обратилась сейчас из-за того что не могу ни на чём сосредоточиться. Всё время я нахожусь в своих мыслях, постоянно отстранена. В семье все хорошо и друзья есть. Как выйти из этого состояния?
психолог онлайн
цитата:
Мне это скорее нужно и я не знаю как это сделать.
Для того, щоб Вам допомогти, перш за все, ми маємо зрозуміти, навіщо Вам це потрібно, адже якщо Ви цього не хочете, то Ви себе і не змусите.
цитата:
Всё время я нахожусь в своих мыслях, постоянно отстранена.
Коли Ви помітили у собі таку зміну стану? Чи ставалися з Вами, за цей час, якісь стресові події чи кардинальні зміни? "Погруженість" у свої думки заважає Вашому нормальному функціонуванню? Ви говорили про своє хвилювання із батьками?
Дополнение от автора
Это началось с самого детства. С родителями об этом не разговаривала они хорошие люди, но не те с кем можно обсудить такие вещи. Я сама хочу начать жить полноценной жизнью. Так как не могу не учиться нормально, не поддерживать диалог, потому что быстро отвлекаюсь.
Дополнение от автора
Не было никаких предпосылок (стрессовых ситуаций) по крайней мере не помню их.
психолог онлайн
цитата:
С родителями об этом не разговаривала они хорошие люди, но не те с кем можно обсудить такие вещи.
Чому Ви вирішили, що вони "не ті люди, з якими можна обговорити такі речі"? Що найстрашніше може трапитися, якщо Ви поговорите з ними про це?
цитата:
Я сама хочу начать жить полноценной жизнью. Так как не могу не учиться нормально, не поддерживать диалог, потому что быстро отвлекаюсь.
Ви вважаєте, що всі ці роки жили "неповноцінно"? Але чому тоді "саме зараз"? Ви і раніше не могли ні на чому зосередитися, проте, що змінилося?
Дополнение от автора
Мої батьки мене не зрозуміють. Вони кажуть що:"це лише в моїй голові. Це не проблема" В моєму житті з'явилася одна людина з якою мені цікаво. Я хочу підтримувати дружні стосунки і треба готуватися до ЗНО, але я не можу сконцентрувати увагу. Просту шкільну програму я зможу посилити, але після цієї зустрічі, зрозуміла що хочу більшого.
Дополнение от автора
психолог онлайн
цитата:
В моєму житті з'явилася одна людина з якою мені цікаво. Я хочу підтримувати дружні стосунки і треба готуватися до ЗНО, але я не можу сконцентрувати увагу.
А чому Ви вирішили, що не можна підтримувати дружні стосунки і готуватися до ЗНО одночасно? А ця людина також готується до ЗНО? Ви думаєте про цю людину, коли готуєтеся до ЗНО і тому не можете сконцентруватися на навчанні?
цитата:
Просту шкільну програму я зможу посилити, але після цієї зустрічі, зрозуміла що хочу більшого.
Чого саме "більшого" Ви хочете?
Дополнение от автора
Не в плані із-за цієї людини. Мені в принципі складно сконцентруватися. Можна підтримувати і готуватися, але ця людина показала що є де що більше ніж вигаданий світ в межах моїх думок. І ще одна проблема, мені тяжко висловлювати свою думку.
Дополнение от автора
"Більшого". В плані жити нормальним життям. Не ховатися у свій уявний світ. Постійно при любих обставинах
психолог онлайн
цитата:
ця людина показала що є де що більше ніж вигаданий світ в межах моїх думок.
Скажіть, будь ласка, що саме вона Вам показала? Можливо у Вас зараз відбувається несвідомий опір до підготування до ЗНО тому, що Ви хочете "того більшого" і саме тому Вам тяжко сконцентруватися на навчанні (внутрішній конфлікт між "треба" і "хочу")?
цитата:
І ще одна проблема, мені тяжко висловлювати свою думку
Ви хочете навчитися "краще висловлювати свою думку" заради цієї людини? Що саме Вам важко висловлювати (почуття, ідеї і т. д.)?
Дополнение от автора
В нас подібні цілі і навпаки я хочу поступити разом в один і той же інститут. До нашої зустрічі я вважала що моя стеля закінчюється на шкільному курсі. Але він мені сказав що :"в мене гарні оцінки з якими я можу легко поступити, якщо захочу". Мені важко розмовляти з людьми, тому що більшу частину часу я проводжу в думках. Я не можу зрозуміти їх почуття, думки і наміри. В мене нормальні оцінки і я вважала що цього достатньо, але зараз я хочу почати нове життя, навіть якщо в підсвідомість підказує не робити цього.
психолог онлайн
Оксана Александровна Прокопенко
цитата:
жити нормальним життям
Опишіть детальніше це "нормальне життя".
цитата:
Не ховатися у свій уявний світ. Постійно при любих обставинах
Зазвичай люди використовують стратегію ескапізму (втечу від реальності у фантазії та вигадані світи) тоді, коли відчувають якусь небезпеку, хочуть абстрагуватися від стресових ситуацій, або коли коли хочуть задовільнити свої емоційні потреби у безпечніший спосіб. Необхідно зрозуміти що, із вище перерахованого, саме у Вас і працювати над цим дефіцитом. Крім цього, Ви зазначили, що ще з дитинства любили "жити у своєму світі", можливо Ви за своїм характером інтроверт і це цілком нормально (Ви швидко втомлюєтеся при спілкуванні з людьми, любите побути на самоті тощо). Головне, щоб це не заважало Вашому нормальному функціонуванню.
Скажіть, будь ласка, чи Ви зверталися до шкільного психолога?
Дополнение от автора
Я хочу почати ходити на всілякі заняття, мати друзів, розуміти людей. Так зверталась, але мені не допомогло. Ходила до психолога більше року. Але вона зробила тільки гірше. Тому що після "терапії" в мене почалися легкі панічні атаки. Вона казала що я сама винна в цьому і якщо я цього не зрозумію буде гірше, і так постійно. Навчаюсь в Ліцеї. Складно зрозуміти з чим у мене дефіцит, так як "мій світ" постійно міняється. В якісь момент я перестала контролювати занурення туди. І коли я розмовляю або іду кудись можу забутися. Пройти далі мені потрібно або загубити нитку діалогу.
психолог онлайн
Оксана Александровна Прокопенко
цитата:
До нашої зустрічі я вважала що моя стеля закінчюється на шкільному курсі. Але він мені сказав що :"в мене гарні оцінки з якими я можу легко поступити, якщо захочу".
Дуже радію, що у Вашому житті з'явилася людина, яка показала Вам Ваш потенціал та повірила у Вас - це дуже класно! Чи Ви пропонували цій людині разом готуватися до ЗНО? Ви говорили з батьками про те, що Ви хочете вступати до ВНЗ?
цитата:
Я не можу зрозуміти їх почуття, думки і наміри
Відкрию Вам таємницю - навіть психологи не можуть зрозуміти про почутя, думки і, тим паче, наміри іншої людини, поки вона відкрито про це не скаже. Ваше завдання - це задавати уточнюючі питання, коли Ви чогось не розумієте - саме так і відбувається спілкування, адже все інше є неефективним "додууванням". Водночас, лише тій людині вирішувати, чи відповідати на Ваші запитання.
цитата:
В мене нормальні оцінки і я вважала що цього достатньо, але зараз я хочу почати нове життя
Ви хочете почати "нове життя" разом із цією людиною в університеті? А, особисто Ви, визначилися на кого хотіли б навчатися (спеціалізація, яка подобається Вам, а не яка пов'язана із цією людиною)?
цитата:
Я хочу почати ходити на всілякі заняття, мати друзів, розуміти людей
А що Вам зараз заважає ходити "на різні заняття" та мати друзів? Лише нездатність зрозуміти інших людей? Тоді я написала Вам про це попередньо.
цитата:
Ходила до психолога більше року. Але вона зробила тільки гірше. Тому що після "терапії" в мене почалися легкі панічні атаки. Вона казала що я сама винна в цьому і якщо я цього не зрозумію буде гірше, і так постійно.
В чому саме проявлялися ці "панічні атаки"? Ви казали про них батькам? Психолог лише казав, що Ви винна у цьому і не давав Вам ніяких технік чи вправ?
психолог онлайн
Оксана Александровна Прокопенко
цитата:
так як "мій світ" постійно міняється
Як саме він "змінюється" і в чому проявляються ці "зміни"?
цитата:
В якісь момент я перестала контролювати занурення туди. І коли я розмовляю або іду кудись можу забутися. Пройти далі мені потрібно або загубити нитку діалогу.
Помітно, що у Вас зараз проблеми із концетрацією та розподілом уваги. Причин цьому може бути безліч:
- біологічні (втома, надмірне напруження, слабкий імунітет, громональний збій тощо);
- психологічні (стрес, незадоволення емоційних потреб тощо);
- неправильний режим сну та харчування і т. д.
Я б Вам рекомендувала, перш за все, поговорити з батьками (адже Ви неповнолітня і вони є відповідальними за Ваше психічне і соматичне здоров'я) про те, щоб пройти медичний огляд (поздавати аналізи, відвідати ендокринолога, невропатолога, психіатра і т. д.) + Вам всерівно буде необхідно це зробити перед вступом. Щодо психолога - я б Вам рекомендувала записатися до іншого спеціаліста для того, що "прокачати" Ваші навички соціальної взаємодії та краще розібрати Ваші "панічні атаки".
Дополнение от автора
Складно описати ці змін. Так, ви праві треба обговорити це питання з батьками
Дякую за допомогу.