Як забути людину,коли вона весь час поруч
Закохалась в одруженого чоловіка,що живе поруч,як переключитись і перестати чекати,виглядати його,як його швидше забути і скільки часу має минути,щоб пройшла біль,коли бачу їх разом.Це триває вже близько року,як з цим справитись?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрий вечір! Чи є у Вас своя родина? Чому Ви не могли бути з чоловіком, у якого закохались?
Дополнение от автора
Я не можу бути з ним,бо я йому пропонувала відносини,але він відповів,що не може,бо у нього сім'я.
консультация психолога
Доброго вечора!
А Ви з цим чоловіком добре знайомі? Знаєте його вподобання та риси характеру?
Чи знайомство поверхневе, а його фігура втілює
все те найкраще, чого б Ви хотіли у свого обранця?
Від того залежить відповідь
цитата:
як переключитись і перестати чекати,виглядати його,як його швидше забути
Бо якщо це мрії - варто спробувати знайти більш реальний персонаж. Якщо ж ви добре знайомі і є певна спорідненость , справитися з любовним почуттям буде важче. Ви морально згодні з тим , що він "належить іншій"? Проте є багато в тому "якби ж..."
Після повного розриву робота горя , як і при інших втратах, зазвичай рік. Але ж спочатку мусить настати той "розрив". Можливо Вам краще звернутись до психолога очно?
Щасти Вам!