Безсоння
Доброго дня. З початку епідемії covid19 та карантину я страждаю на безсоння. Проявляється воно в різних станах. Здається що не хватає повітря або ж я концентрую увагу на диханні (вдохах видихах) чим супроводжую безсоння.
Також такі думки можуть мене супроводжувати протягом дня, але їх контролювати легше так як я зайнята певною роботою, а от як тільки наступає ніч і потрібно засинати - я не сплю протягом цілої ночі. Таке явище триває протягом 1,5 місяця. Порадьте що у такому випадку робити? Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго времени суток!
Вам нужно отследить, перед тем как начинается задышав - о чём Вы думаете? А так же понаблюдайте какие именно мысли вызывают у Вас тревогу в течение дня? О чём конкретно думаете?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, m2420! Скоріше за усе, ви переживаєте стрес. З вашого опису у вас ознаки панічної атаки з якої можна вийти, якщо знати методи. З початком карантину подібні стани почастішали. Багато хто втратив роботу, необхідне спілкування , фінансове забезпечення. Опануйте практики дихання, перед сном релаксуйте, медитуйте. Не читайте Інтернет, не дивіться телевізор за дві- три години до сну - побудьте у тиші. Врегулюйте ваше харчування. Подумайте, чи не п'єте ви чай чи каву ближче до вечора, чи не їсте збуджуючі продукти харчування: шоколад, якісь спеції...
Протягом дня уникайте проведення часу у власному ліжку, ліжко - для сну, у ліжку краще не працювати. Подумайте о якій порі дня ви займаєтесь спортом, якщо зайиаєтесь. У вашому випадку ближче до вечора цього робити не слід.
Також потрібно визначити причини чому ви стресуєте і попрацювати з нею. Це найкраще робити зі спеціалістом. Безсоння - дуже неприємне, я вам співчуваю і підтримую::smile::
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте. Ваше состояние похоже на проявление тревожных состояний, либо панических приступов. В период пандемии данные состояния проявляются все чаще, очень трудно оставаться спокойным, когда вокруг так много информации о болезнях, смертях, безработице, кризисе.
Почему непосредственно у вас начались такие симптомы, можно разобрать в вашей личной терапии с психологом. Это состояние проходит, бессонница является следствием стресса.
психолог онлайн
Ольга Корбут
Добрый день!
В период карантина у очень многих людей обострились свои внутренние проблемы, которые были не всегда заметны до карантина. Вы остались наедине с собой и, поэтому Вам сложно с этим бороться, когда Вы что-то делаете, Ваша тревожность снижается, но она не решает проблему. Какие у Вас отношения с родителями?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь усім.
Я вже перечитала увесь інтернет, пробувала розбиратися в собі, лягати швидше, не дивитися телевізор наніч тощо .. але мені це все одно не допомагає.(((
Я можу заснути на 30хв, а далі знову цілу ніч продовжувати «дивитись в потолок».
Від цієї ситуації я просто падаю у відчай((
::unsure::
психолог онлайн
Ваша проблема находится в Вашем бессознательном и с этим должен разбираться специалист. Я думаю, что она уже была до короновируса, а в период карантина просто обострилась. Есть ли у Вас возможность обратиться индивидуально? Это могут быть различные стрессы, которые были вытеснены Вашей психикой. а сейчас влияют на Вас
психолог онлайн
цитата:
Я бы очень рекомендовала Вам обратиться к неврологу или психиатру. Возможно Вам нужна медикаментозная помощь.
Мудрости Вам!