Я психопатка?
Доброго ранку! Я живу в громадянському шлюбі (другий) з чоловіком і його сином. Останнім часом дуже болісно сприймаю стосунки в родині. Чоловік називає мене психованою((( Ситуації: чекаю чоловіка з відрядження, натякаю на букет квітів, попередньо нагадую, що не люблю хризантеми..він приїздить без квітів, а через пару днів купує 2 букети жовтих хризантем!!! Цього літа відпустка пройшла в клопотах, чекала його повернення з відрядження, по поверненні на моє прохання повезти мене кудись запропонував Давай повезу тебе в аеропорт... і таких ситуацій безліч...я нервую...А ще я випадково побачила його листування з іншими жінками...він обговорює мене з ними..навіть ситуацію про квіти...Буду вдячна Вам за пораду
Вопрос от: ; Возраст: 47

психолог онлайн
Добрый день. Очень жаль, что Вы себя так чувствете.
Что в Вашей семье произошло в последнее время?
цитата:
Останнім часом дуже болісно сприймаю стосунки в родині.
Вы работаете? Какие хобби?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
цитата:
Останнім часом дуже болісно сприймаю стосунки в родині.
Коли це почалося?
Як давно ви разом? Як поводив себе чоловік на початку ваших стосунків? Чи дарував Вам квіти? Чи влаштовував цікаві поїздки?
Як ві пояснює свою переписку з іншими жінками?
консультация психолога
Доброго дня!
Все схоже на те, що чоловік на вас дуже роздратований. В вас до нього є вимоги і претензії. Ви хочете отримувати відпочинок, квіти, а що даєте йому ви? Чи знаєте ви чого він хоче, що йому потрібно в стосунках?
Можливо тоді ваші стосунки стануть теплішими.
Бажаю вам гармонії і щастя в сімейному житті!
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Доброго дня!
Як довго Ви у стосунках?
Болісне сприймання стосунків може бути пов'язане з тим, що Ви бажаєте певних проявів уваги до себе, що давало би змогу Вам відчувати себе краще біля Вашого чоловіка, але ці потреби не реалізовуються так я як Вам хотілося би.
Тому важлива довірлива розмова з чоловіком, де ви би змогли розказати, чому Вам важливо, щоб він прислухався до Вас та ваших прохань.
Також важливо зрозуміти для себе, яким чином Ви ще би змогли відчувати себе бажаною та реалізовувати особисти потреби ( які саме вони, теж важливо зрозуміти).
Що стостується спілкування з іншиімі жінками і обговорювання Вас чоловіком, тут важливо теж прояснити навіщо це чоловіку, та відверто сказати про свої відчуття та думки стосовно цієї ситуації.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді ) намагатимусь відповісти одним повідомленням всім. В шлюбі 5 років. Чоловік має схильність до алкоголю..1-2 0,5 самотужки(( Ця проблема не є новою.. На початку стосунків також не було солодко.. На якомусь етапі виявилося, що в нього є жінка, до якої він їздив, розповідаючи мені про те що затримується в кума, якого я не знаю...Я прорбачила..заради дітей, він сказав, що зустрів обох і важко визначитися..Я сподівалась, що зможу теплом та ласкою відігріти, але чую лише обіцянки кинути пиячити.. Я смачно готую, реалізовую всі його кулінарні забаганки, займаюся спортом аби бути привадливою для нього (маю зайву вагу) Поки чоловік у відрядженнях я займаюсь вихованням сина... Дитина має проблеми із зором, лікарі обмежили користування гаджетами до 0,5 год, Мій постійний контроль та зауваження до дитини розцінюються як дитиною так і чоловіком ворожнечо..Згодна, зі мною не солодко, бо я маю претензії до підтримки чистоту вдома, до чесних стосунків та поваги до слова дорослого...Може я дарма шукаю причини...просто побут вбив почуття?
Дополнение от автора
Я працюю, вчитель біології за фахом, маю 20-річний стаж. Маю 2 своїх синів, вони дорослі. Чоловік не бере участі в їх житті, навіть запитаннями як діти?
Хоббі - вишивання бісером, але останнім часом навіть до нього не лежить душа. Чомусь постійно хочеться плакати і йти з дому..не бути поруч.. Відверті розмови зводяться до жартів, мовляв я все надумала..
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Що Вас тримає в цих стосунках? На яку допомогу Ви розраховуєте від психологів?
Дополнение от автора
Що тримає в цих стосунках? От я і сама задаю це питання) Мабуть страх нерозуміння з боку близьких, особливо синів..та страх визнання чергової помилки в житті
психолог онлайн
цитата:
Мабуть страх нерозуміння з боку близьких, особливо синів
Чи правильно я Вас зрозуміла - для Вас все ясно, і якби не той страх перед думкою близьких - Ви б вже давно розірвали ці стосунки?
цитата:
страх визнання чергової помилки в житті
я б над цим рекомендувала попрацювати разом з психологом. Заборона собі на помилку - це, на мій погляд, одна з найруйнівних помилок у житті.
Що не дає Вам можливості дати собі право на життя? На вільне життя, хай і з помилками - але своїми, хай і з дивними рішеннями - але своїми... Знайти и проробити страхи - це таки робота ля двох - Вас та психолога.
Мудрості Вам та подбайте про себе!
психолог онлайн
Наталия Горская
"Мабуть страх нерозуміння з боку близьких, особливо синів" - це може бути так, а може й ні (нерозуміння з боку синів)! Може сини навпаки підтримають Вас?! Які у Вас відносини с синами? Чи є ще хтось хто міг би підтримати Вас?
Визнання помилок це мужній крок! Якщо Вас тримає у стосунках страх, робота з психологом може Вам допомогти його здолати та знайти внутрішні сили для нового життя!
З повагою, Олександр.
психолог онлайн
Страх – це не те, що може стати основою гармонійних стосунків.
Вам важливо виділити головне в своєму житті, і це точно не те, що про ваше життя скажуть інші, навіть сини.
Ви вже 5 років виявляєте терпіння щодо алкогольної залежності чоловіка, щодо його брехні. Ви стараєтесь створити для нього затишок в домі, займаєтесь спортом, щоб знову ж таки, йому сподобатись. Ви сподіваєтесь, що це все буде «оцінене», але це не спрацьовує.
Скільки років Ви ще готові чекати?
Скільки зусиль ще готові вкладати?
Ви скаржитесь на відсутність квітів.
Але ж це тільки зовнішня видимість того, що він хоче зробити щось приємне.
Хіба квіти можуть замінити справжню турботу?
Вам важливо, щоб все «виглядало» гарно, чи насправді щоб Ви були щасливою?