Хочу повернути все як було
Я ніколи нідокого не мала прив'язаність ( я маю на увазі друзів або хлопці)а зараз у мене прив'язаність яка мене трішки напрягає я дуже люблю свого хлопця і зустрічаємось ми вже більше двох рокиів але чомусь ніколи такого небуло як зараз я настільки привязалась що навіть неможу змиритись з тим що він їде на роботу за кордон мені весь час мало його уваги (хоча кількість уваги яку він приділяв тоді і зараз майже незмінна) я розумію що це погано розумію що потрібно позбавитись цього хочеться спокійних стосунків а через мою прив'язаність я надаю йому від себе відпочити і з цього випливають сварки що робити щоб все стало на свої місця як колись
Вопрос от: ; Возраст: 17
Дополнение от автора
Чи може така моя гіпер опіка прив'язаність і тощо бути зв'язана з втратою близької людини?

психолог онлайн
В який саме момент ви замітила цю прив‘язаність?
В більшості випадків « прив‘язаність» до людей показує наскільки сильно вам подобається стан у якому ви перебуваєте поруч з людиною. Цей стан показує вам вас самих, які у вас почуття , емоції , як ви розкриваєтеся поруч з людиною . Поруч з ним ви настільки така яка є насправді. Тут потрібно працювати якраз з цим самим станом. Чому коли цієї людини нема поруч ви не можете в повній мірі розкритися та показати себе справжню. Також потрібно попрацювати над образами мами та батька. Рекомендую звернутися на індивідуальну консультацію. До ваш послух, з найкращими побажаннями. Ірина.
Дополнение от автора
Я вважаю що моя прив'язаність проявляється у тому що я хочу віддати всю себе всю увагу любов опіку (але получити це ж у відповідь і я розумію що не всі можуть уділяти так багато уваги як) Я БОЮСЬ ЩО ЯКЩО Я НЕ ЗМІНЮ ЦЕ ТО НА ЦЬОМУ ВСЕ І ЗАКІНЧИТЬСЯ .По суті получається що я вимагаю всю увагу тільки собі і більше нікому а це не є правельно я це розумію .Я просто хочу щоб поруч зі мною йому було комфортно
психолог онлайн
Таке часто буває коли ми самі собі не можемо дати цієї любові та турботи по певних причинах. Цілком можливий варіант , що ця прив‘язаність може бути із за смерті близької людини. Потрібно визначити наскільки ця людина була вам близькою, та взаємодію між вашими стосунками ( а точніше зі станом ) та стосунками з померлою людиною, що спільного на емоційному фоні зв‘язує ваші теперішні стосунки зі стосунками померлої людини. Які не закриті питання є до померлої людини?
Дополнение от автора
Та нічого незвязує ці стосунки та ті ці стосунки це стосунки між хлопцем та дівчиною а ті стосунки між дочкою та батьком їх нічого не може звязувати