Проблемы с учёбой в отличника
Сын с 1 по 5 клас был отличником. Сейчас совсем не хочет учиться, на уроках не сдаёт листочки с контрольными, боится отвечать у доски, не хочет делать домашнее задание, а если читает, то не запоминает. Совсем не знаю уже, что делать. Часто во время урока звонит, спрашивает, что делать в разных ситуациях. Уроки делаем только вместе. Может, все потому, что родился второй ребёнок или виноват компьютер? Учителя стали на него жаловаться: часто делает какието глупости или разговаривает. Такого раньше не было. Подскажите, что делать
Вопрос от: ; Возраст: 11

психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Доброго часу доби! Безумовно причини зміни поведінки є і тут треба розбиратися які саме. Можливо це пов'язано з появою другої дитини (до того ж тут може впливати як ревнощі і намагання привернути увагу, так і зміна розпорядку дня), а можливо щось змінилося в школі, у стосунках з однолітками (дитина вступає в підлітковий вік, а це зазвичай тягне за собою зміни у поведінці). Зараз дуже важливо підтримати дитину, дати їй зрозуміти, що хочете допомогти, а не засуджувати за спад у навчанні. Поговоріть з дитиною, розпитайте, що з нею відбувається, приділіть їй увагу, вона зараз необхідна. Крім того, можна звернутися до шкільного психолога, почути його бачення ситуації так би мовити "зсередини" або до іншого психолога на індивідуальну консультацію. Головне- не залишати все так як є, в надії, що все саме по собі налагодиться, адже така поведінка дитини - це крик про допомогу!
психолог онлайн
Как давно такое состояние у ребенка? Давно ли родился второй ребенок?
Какие отношения в семье? Какие отношения с сыном?
Обсуждали ли вы с ним эту ситуацию?
Сейчас ему сколько лет?
Чем занимается помимо школы?
психолог онлайн
Доброго дня, Іск.
А що є у сина окрім навчання? Ви його хвалите за інші види діяльності, за те, що він просто є? Які у Вас стосунки із сином та сина із татом? Які стосунки сина із братиком (сестричкою)? Як син пояснює свою поведінку? Які стосунки сина із однокласниками, вчителями (можливо існує булінг)?
цитата:
Часто во время урока звонит, спрашивает, что делать в разных ситуациях.
Які саме це ситуації?
Крім цього, на скільки я зрозуміла, зараз син перебуває у молодшому підлітковому віці, що додатково внесло свій вклад.
Як бачите, запитань дуже багато і, відповідно, необхідно зібрати багато інформації. У Вашому випадку найкраще - це звернутися спільно із сином індивідуально до психолога або до шкільного психолога.