Алкоголь
У мене така ситуація. Я зустрічаюся з хлопцем. І унас усе добре. І вот сьогодні у мене в дома був шашлик і дідо купив пиво і безалкогольне пиво мені ( я була вирішила відмовитися від алкоголю коли почала була зустрічатися). І я написала це своєму хлопцю що пила безалкогольне пиво. І він зразу обідився бо каже що у безалкогольносу пиві є алкоголь а я йому говорила що не вживаю. Каже що згодом у мене появиться залежність. ( бо я тоже того тижня пила безалкогольне). Я не знаю як мені це сприймати. Може я зробила щось не так
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго вечора.
Чому Ви вирішили припинити вживати алкоголь, коли почали зустрічатися?
Чому Ваш хлопець вважає, що у Вас буде залежність? (Може, у нього самого чи в його родині склалося певне відношення до алкоголю, яке він проектує на Вас. Питання в тому, чи поділяєте Ви таке відношення, або у Вас воно інше?)
І що Ви відчуваєте з приводу цього конфлікту з хлопцем?
Дополнение от автора
Ну я вирішила залишити пити алкоголь тому що на свята коли я його вживала мені було не дуже добре від нього. Потім я зустріла хлопця і виявилося що він не вживає і подумала чому б не пити алкоголь і тим більше що є людина яка його не вживає. І в мене виникає таке відчуття ніби він хоче мене контролювати. Можливо я помиляюся але все ж...
Дополнение от автора
І він казав що не бачить сенсу вживати алкоголю і хоче щоб його дівчина тобто я, теж його не вживала
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Тобто, Ви самі бажаєте не вживати алкоголь, тому що погано почуваєте себе від нього. І відношення до алкоголю у Вас із хлопцем схоже. Але у той самий час відчуваєте, що хлопець контролює Вас, коли ображається на Вас за вживання безалкогольного пива.
Відчуття того, що хлопець намагається Вас контролювати, виникло тільки у цій ситуації, або були інші ситуації, коли Ви почували себе так само?
Дополнение от автора
Ну бувало таке. Наприклад у мене є пари дистанційно і я просто немаю часу йому писати підчас пар і на переві ( бо готуюся до іншої пари ) і він буває обіжається що я йому не пишу. І буває що я лягаю трохи поспати після пар а він мені не вірить що я спала. І обіжається що я в нього нічого не питаюся ( а я просто не знаю що питатися оскільки не знаю що можна питатися у чоловіків )
Дополнение от автора
Не знаю чи можна це віднести до цього
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Добрый вечер!
Скажите, а что сами Вы хотите и какую помощь хотите получить? Возможно, что это у Вашего молодого человека есть страх, связанный с алкоголем. Не совсем понятен страх, связанный с тем, если Вы можете немного выпить то, что хотите
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Я бачу тут питання особистих кордонів. У кожної людини вони свої, і у парі можуть виникати конфлікти через те, що бажання однієї людини порушують кордони іншої.
Тут можна поговорити з хлопцем і пояснити, що, наприклад, у Вас нема можливості спілкуватися, коли Ви сидите на парі або спите. І запропонувати поговорити іншим разом, коли Вам це буде зручно.
А також, що Ви можете самі подбати про своє здоров'я, якщо мова піде про алкоголь. Адже кожен сам несе відповідальність за свій спосіб життя.
Щодо "не знаю, що питати у чоловіків" - це питання індивідуальне і злежить від конкретного чоловіка. Тобто, про це теж варто поговорити з хлопцем і спитати, що йому цікаво обговорювати.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго вечора.
Скажіть, буд ласка, а чим займається ваш хлопець на даний час? Звідки у нього стільки вільного часу, щоб писати вам що перерви і після пар? Чи є в нього справа в житті, якою він «горить», чи добивається якоїсь життєвої цілі?
Ставлення до алкоголю вашого хлопця викликає деяке занепокоєння. Якось занадто він напружений стосовно даної теми. Багато людей вживають алкоголь, але далеко не всі є залежними. Ймовірно, він постраждав колись від алкоголізму близьких і до сьогодні з цим не справився, тому страхи і тривоги поширює на вас.
Кожна людина має право робити життєві вибори щодо своїх переконань. Якшо ваш хлопець бажає повністю відмовитись від алкоголю - його справа, а ви можете стосовно себе вирішувати як самі вважаєте за потрібне.
Такий контроль, коли ви маєте виправдовуватись за те, чому спали, що пили і чому під час навчального процесу не мали часу відписувати - не свідчить про гармонійні стосунки. якщо людина до такого схильна, то з часом її вимоги щодо вас тільки зростатимуть. У здорових стосунках партнери довіряють і дбають про можливість розвитку один одного, а не контролюють і звинувачують у брехні.
На мою думку, ви не маєте за що вибачатись і почуватись винною. Реакція вашого хлопця - нераціональна та дитяча. Думаю, вам варто жорсткіше відстоювати власні границі і не виправдовуватись перед ким би то не було, коли ви спали і що пили.
Дополнение от автора
Зараз він навчається а у літку йде на роботу. І каже що він не бачить сенсу у житті. Я йому то сказала що теж не бачу сенсу у житті ( і це правда) і не бачу в цьому трагедію, але всеодно мої слова йому не допомагають. Йому все надоїло, боїться йти на роботу бо не було в нього ще практики. Каже що не довіряє ( що я не буду пити алкоголь) мені оскільки через карантин ще не змогли побачитися. Я ж то йому сказала що не буду пити алкоголь і безалкогольне вже.
Дополнение от автора
І ще написав що в нього таке враження що скоро його терпіння скоро закінчиться через карантин бо не можемо побачитися
Дополнение от автора
Та ще й після цього так паршиво себе почуваю. Аж плакати хочеться
психолог онлайн
«що скоро його терпіння скоро закінчиться через карантин бо не можемо побачитися» - що це означає? Що станеться, коли терпіння закінчиться?
То ви зустрічаєтесь і зараз не бачитесь через карантин чи просто познайомились і спілкуєтесь в інтернеті?
Дополнение от автора
Познайомилися в інтернеті а через карантин не змогли ще побачитися
психолог онлайн
Такое ощущение, что ему сложно что-то выдерживать. А что Вы сами хотите?
психолог онлайн
Если вы не встречались вживую и только переписываетесь, то как же вы пишите, что встречаетесь?
Вы просто переписываетесь.
Что вас привлекает в МЧ?
Дополнение от автора
Напевне любов. Зараз ми не спілкуємося через це бо посварилися. Мені так на душі тяжко. Таке враження ніби хтось реально запхав ніж у сердце. Я не знаю що мені дальше робити
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
В мене таке враження, що з того, що вам відповідають психологи ви читаєте і розумієте щось абсолютно своє, чого вам не писали.
Справа в тому, що ви написали, що зустрічаєтесь з хлопцем і що у вас з ним все добре, але насправді це немає нічого спільного з реальністю. Ви просто познайомились з хлопцем і переписуєтесь в інтернеті, тобто парою ви не являєтесь. Можливо колись ваша переписка і призведе до особистої зустрічі, а потім і вибудуються стосунки і ви станете парою. Але зараз про це говорити рано.
«Напевне любов» - любов буває тоді, коли у людей є стосунки, і то з’являється не після першої зустрічі, а після як мінімум 3-4 місяців особистих стосунків. До цього часу між людьми теж можуть бути почуття, але це не любов, а симпатія чи закоханість.
Тепер гляньте на ситуацію зі сторони. Є певний хлопець в інтернеті, якого ви особисто не знаєте. Ви знаєте про нього твльки те, що він вам про себе захотів розповісти. Тобто вам подобається не сам хлопець таким як він є, а його образ, який ви собі в голові нафантпзували.
І зараз цьому хлопцеві, якого ви навіть не знаєте, ви дозволяєте вам говорити що вам їсти і коли спати. А він вам погрожує, що в нього зараз закінчиться терпіння і буде не знати що.
Ви ше дуже молода дівчина і тільки починаєте вступати в стосунки з чоловіками. Але не поспішайте кожному мало знайомому чоловікові втручатися в ваше життя і відбирати вашу свободу. Немає для вас нічого ціннішого за вас і ваше життя.
Навіть якщо ви колись вийдете заміж, то навіть чоловікові свою свободу не варто відавати. Ви у себе одна. Що б у вашому житті не траплялося, завжди краще втратити стосунки, ніж у стосунках втратити себе.
Дополнение от автора
Я все ж вирішила порвати з ним стосунки. Мені зараз дуже важко але я не знаю як це пояснити. Мені здається що нам не по одній дорозі іти. Хоча завдяки ньому я зрозуміла багато речей які колись не розуміла у плані сенсу життя і тд. Навіть відкрила у собі нове хоббі ( читання книг, хоча до цього часу книг ненавиділа). У мене ще не дуже але підвищилися самооцінка. І через це в мене стали кращі оцінки і вчителі мене хвалять. Я по справжньому йому за це вдячна, але як ви вже і сказали у мене є свої особисті кордони і я не хочу щоб хтось їх порушував. Правда я не знаю скільки і як мені це пережити. Але я не здамся, мушу...
психолог онлайн
Для Вас очень важно осознать, что Ваше, а что другого человека. Что Вы любите, какие у Вас интересы и как Вы их можете защитить для себя