Подруга хочет совершить самоубийство
Я как то ранее уже писала про неё. Она рассталась с парнем, у неё по ночам из за этого истерика уже на протяжении нескольких дней. Но сейчас она мне говорит что хочет совершить самоубийство из за того что его любит. Чем я могу помочь? Я пытаюсь её отговорить и подумать о себе но этого недостаточно.
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Доброго дня, Анонимно.
Дуже Вам співчуваю. Перш за все, Ви маєте потурбуватися про себе. Як Ви зараз себе почуваєте? Чи ділилися ще з кимось про свої переживання щодо подруги? Ваш максимум - це поспівчувати подрузі і сказати, що їй терміново необхідно звернутися до спеціаліста (хоча б шкільного психолога). Крім цього, було б добре, якби Ви повідомили про її стан її батькам. В будь-якому разі, я розумію Ваше хвилювання і бажання допомогти, проте Ви не несете відповідальності за психічний стан подруги, її поведінку, а лише за власні. Лише вона і її батьки (так як вона неповнолітня) відповідальні за її благополуччя.
психолог онлайн
Добрый день. Вам треба про це повідомити дорослим, яким ви довіряєте.
психолог онлайн
Вы можете посоветовать подруге рассказать про своё состояние родителям и/или школьному психологу, чтобы дальше уже можно было работать над проблемой.
Вы лично можете только быть рядом и поддерживать, выслушивать, когда подруга в этом нуждается и когда у Вас есть силы на это.