Дитина страждає через другу дитину
Доброго дня. Моєму сину 5 років. Він ходить у садочок. У нього в групі є нездоровий хлопчик, у нього інклюзія. І цей хлопчик постійно б'є мого сина. Спочатку я говорила, щоб син не бив його у відповідь, бо другий нездоровий і не розуміє. Але зараз мій син каже, що дає йому здачі, і я чую в його голосі неприязність до кривдника. Син каже, що той перший його зачіпає, що він заважає йому гратися, руйнує, штовхає, і навіть на заняттях за партою б'є мою дитину, і в тихий час перед сном теж (ліжка стоять поряд). Мій син ніколи мені не жалівся, а розказує це лише тоді коли я сама почну в нього випитувати, а розказує він це не з великим задоволенням. Видно, що дитина стає роздратована, коли згадує свого кривдника. На моє питання чи зачіпає той хлопчик інших дітей, син сказав: 'Так, але не так часто'. Одна з виховательок (їх троє) раніше мені сама про це сказала, що моя дитина найбільше потерпає. Я розумію, що дитина нездорова ( з ним працює психолог у садочку), але я не хочу, щоб від цього страждала моя дитина. І я не знаю як мені правильно вчинити, але розумію, що мене саму з кожним разом починає це все більше дратувати. Як мені захистити свою дитину?
На інших дітей син не жаліється і проблем не виникало.
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Одного разу мій син спав біля мене і в сні вдарив мене, він почав тривожним голосом говорити: 'Я думав, що це "ім'я кривдника"!' Син почав плакати, я не одразу змогла його заспокоїти.

психолог онлайн
Добрий день, Наталя.
Дуже співчуваю Вам, що син попав у складну ситуацію.
Можливо, Вам варто звернутися до дитячого психолога пропрацювати стан сина.
Що Ви відчуваєте?
Ви говрили з офіційними особами у садочку з приводу Вашої проблеми?
Як Ви ставитеся до того, щоб змінити садочок?
Які у Вас відносини в сім‘ї з іншими членами сім‘ї?
Дополнение от автора
Доброго дня, Наталія.
Ще раніше я говорила з однією вихователькою, то вона мені сказала, що мою дитину пересадили і його вже менше зачіпають. Каже: "Нездорова дитина, що зробиш як він не розуміє".
Варіанту, щоб змінити садочок немає. У моєму місті лише один садочок.
Думаю, що скоро знов буду говорити з працівниками садочка.
З іншими членами сім'ї у мене нормальні відносини. З батьком дитини розлучена, але спілкуємося нормально. Живу з батьками, інколи виникають з ними суперечки.
психолог онлайн
цитата:
Ще раніше я говорила з однією вихователькою, то вона мені сказала, що мою дитину пересадили і його вже менше зачіпають.
Варто все ж пропрацювати з дитячим психологом стан Вашого сина, щоб виправити несприятливий вплив.
цитата:
З батьком дитини розлучена, але спілкуємося нормально. Живу з батьками, інколи виникають з ними суперечки.
Варто Вам потурбуватися про себе і попрацювати з психологом. Схоже, у Вашому житті були складні періоди? Ваш стан підсвідомо сприймається дитиною. Ваше душевне благополуччя великою мірою підтримує сина.
психолог онлайн
Елена Александровна Фомина
Если вариантов перевода нет и садик в остальном вас устраивает, то пишите заявления на имя директора садика, возможно куда-то в администрацию, кто занимается этими вопросами. То, что ребенок болен, это не оправдание. Инклюзия это хорошо, но не с агрессивными детьми, которые вредят другим детям.
Я думаю, что на уровне разговоров вам мало чем помогут. Удобнее не замечать и ничего не делать. Отстаивайте права своего ребенка.
Возможно стоит посоветоваться с юристом (хотя бы онлайн), чтобы понимать, как быстро и эффективно решить этот вопрос
Дополнение от автора
Доброго дня, Валентина.
Дякую за пораду. Так і зроблю.