Складність життя
Доброго дня! Я вже багато разів зверталася сюди але роблю це знову. Ситуація: мій мч робить ремонт в своїй хаті ( там ще багато чого потрібно зробити) і хоче щоб потім я переїхала до нього, а поки ми з ним бачимося раз в місяць. Дело в том що він працює водієм на фурі( Нова пошта) і їздить по Україні і графік роботи в нього не стабільний ми вже почті місяць не бачилися . Тобто відносини у нас в телефонному режимі і не більше. Так ось якщо я переїду до нього получается я там буду жити сама без мч. І ще виходить так що він мені постійно буде скидати гроші на картку щоб їсти собі купляти тому що на даний момент не працюю по причині що не хочу робити прививку. Більш детально відповім на ваші запитання.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрый день, Юля!
Какой у Вас вопрос к психологам?
Дополнение от автора
Питання таке: як мені бути в такій ситуації з мч про життя в нього вдома.
психолог онлайн
А сейчас Вы с кем живёте и где? Вы сами хотите переезжать?
Дополнение от автора
Живу я зараз у себе вдома з мамою. Дело в том что ми з мч уже 5 років разом стоїть питання або продовжувати так як є наданий момент або переїзд до нього. Я хочу переїздити але не хочу там жити сама без нього.
психолог онлайн
Людмила Александровна Павлова
Доброго дня, Юля
Спробуйте таки сформулювати конкретне питання: якої допомоги ви очікуєте від психологів?
Зрозуміло, що у вас є два варіанти: залишитися жити з мамою або переїхати в дім до хлопця. Обидва варіанти мають свої плюси та мінуси. А що б ви хотіли зробити з цією ситуацією, не зрлзуміло. Чого б ви хотіли досягти?
Загалом ви з хлопцем у стосунках досить довго. Чому зараз стоїть питання про ваш переїзд, якщо в домі ремонт не завершений і потрібно ще багато зробити?
Чи обговорювали ви з хлопцем майбутнє ваших стосунків? Ви плануєте пожити певний час разом, якщо так, то скільки? Чи плануєте одруження?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Дело в том что ми з мч уже 5 років разом стоїть питання або продовжувати так як є наданий момент або переїзд до нього. Я хочу переїздити але не хочу там жити сама без нього.
А что Вы сами хотите от этих отношений? Какие у Вас есть к несу чувства?
цитата:
Дело в том що він працює водієм на фурі( Нова пошта) і їздить по Україні і графік роботи в нього не стабільний ми вже почті місяць не бачилися . Тобто відносини у нас в телефонному режимі і не більше.
Вполне вероятно, что он сохранит такой график, как и прежде и Вы это сами видите.
Дополнение от автора
Стосовно графіка його роботи то це не він вирішує а головне керівництво Нової пошти і в нього може бути різний графік. Коли він ішов на нову пошту він їздив 20/10 . Чувства є і дуже сильні якщо їх описувати то багато прийдеться писати.
психолог онлайн
Если Вы планируете семью, то Вам нужно с ним все обсудить и понимать к чему готовиться , что он готов изменить в своей жизни . Как Вы сами видите можно решить этот вопрос ?
Дополнение от автора
Загалом ви з хлопцем у стосунках досить довго. Чому зараз стоїть питання про ваш переїзд, якщо в домі ремонт не завершений і потрібно ще багато зробити? Чи обговорювали ви з хлопцем майбутнє ваших стосунків? Ви плануєте пожити певний час разом, якщо так, то скільки? Чи плануєте одруження?
---
Там просто він купив дім і все робить з нуля це коли ремонт уже повністю завершиться то тоді буде переїзд тільки . Ну скільки пожити я і сама не знаю я ж не екстрасенс. Одруженням повинні планувати двоє . Просто виходить так що я зараз без роботи , а він працює тобто якщо я переїду до нього я його бачити не буду практично. Я ж не буду сама там жити а він живе 20 км від мене. Я просто не знаю що мені робити бо ремонт робиться дуже швидко і скоро потрібно буде переїздити чи залишити все як є .
психолог онлайн
Вы переживаете, потому что без работы и не знаете чем себя можете занять в отсутствие мужа. Почему Вы не работаете? Какие есть хобби, увлечения , чем Ван нравится заниматься? Ваш муж не может сидеть возле Вас постоянно
Дополнение от автора
---
Так я з ним говорила вже : він мені сказав що я працював на місці не подобалось нікому перейшов на іншу роботу також нікому не подобається і ще він дуже хоче щоб у мене робота була ( так якщо вона в мене буде то ні про яку сімью мова не йде) бо кожен буде сам за себе.
психолог онлайн
Почему Вы думаете, что если пойдёте работать, то у Вас не будет семьи? Это не самая хорошая идея растворяться в партнере, это может его угнетать и он захочет больше свободного пространства
Дополнение от автора
---
Дело в том що я живу в в місті а він в селі , а тут в мене і подруги і все , а там тільки його батьки і якщо навіть в мене і буде робота припустимо в моєму місті це постійно потрібно буде їздити автобусом туди сюди . Якщо їхати в якесь інше місто то це виходить він сам по собі буде а я також сама по собі буду то це вже не сімейне життя буде.
психолог онлайн
«Ну скільки пожити я і сама не знаю я ж не екстрасенс.» - звісно, що ви не екстрасенс. Саме тому у здорових стосунках такі питання люди обговорюють, разом діляться мріями і чітко планують майбутнє, щоб потім не виявилося, що вони хочуть зовсім різного.
Люди домовляються, наприклад, що одружитися хочуть через 2 роки, а до того часу рік пожити разом. Або не жити разом, одразу одружуватися, кожен вирішує як йому добре, але головне, щоб це було вирішено і чітко обговорено.
«ще він дуже хоче щоб у мене робота була ( так якщо вона в мене буде то ні про яку сімью мова не йде) бо кожен буде сам за себе.» - це ж чому? Ви не знаєте сімей, де працюють двоє людей? Чим робота перешкоджає сім’ї? Ви плануєте все життя присвятити домашньому господарству? З яких мотивів хлопець хоче, щоб ви працювали? Для самореалізації чи тому що коштів не вистачає?
Дополнение от автора
---
Він і так має багато вільного простору тому що ми бачимося раз в місяць і кожен день говоримо по телефону і все.
Дополнение от автора
Скоріше щоб у мене були свої гроші а не для розвитку . Просто було б набагато простіше щоб ми працювали на місці тобто не їхати нікуди в інше місто . А він свою роботу не залишить .
психолог онлайн
А у Вас разве сейчас не много свободного времени? Вы хотите его контролировать ?
психолог онлайн
Отже , виходить, що ви зараз живете в місті, де по-перше, взагалі цікавіше, бо то місто, ви там звикли, плюс є мама, друзі. В селі, де дім хлопця, цього всього немає. І самого хлопця немає, бо він постійно у від’їздах. Якогось конкретного плану на побудову сім’ї, народження дітей на даний час у вас теж немає.
Тоді чому взагалі ви роздумуєте про переїзд? Яку користь від проживання в селі ви для себе бачите, що взагалі думаєте про це питання?
І також, якщо навіть і переїжджати в цей дім. То чому потрібно саме після завершення ремонту. А що після, наприклад, пів року чи рік, ремонту в домі вже не буде і не можна буде тоді переїхати?
Дополнение от автора
Я його не контролюю це він мені постійно ставить умови ( наприклад він хоче щоб я не сиділа в інтернеті зовсім) тобто телефон тільки для дзвінків : то говорить мені що я втекла до мами ) я йому пишу а що мені потрібно було робити залишатися з твоїми батьками. Це притому що ми не одружені і дітей не має.
Дополнение от автора
Отже , виходить, що ви зараз живете в місті, де по-перше, взагалі цікавіше, бо то місто, ви там звикли, плюс є мама, друзі. В селі, де дім хлопця, цього всього немає. І самого хлопця немає, бо він постійно у від’їздах. Якогось конкретного плану на побудову сім’ї, народження дітей на даний час у вас теж немає. Тоді чому взагалі ви роздумуєте про переїзд? Яку користь від проживання в селі ви для себе бачите, що взагалі думаєте про це питання? І також, якщо навіть і переїжджати в цей дім. То чому потрібно саме після завершення ремонту. А що після, наприклад, пів року чи рік, ремонту в домі вже не буде і не можна буде тоді переїхати?
---
Так ніякого конкретного плану не має але я постійно думаю про цей план не знаю як мч. В селі він хоче жити по сучасному тобто ніякого хазяйства не держати. Дім він купив поставив вікна і все потім нічого там не робилося , а зараз все робиться зі швидкістю вітра 🤷🤷🤷 я його питаю навіщо такий поспіх відповіді не має якщо він і сам жити в ньому рідко буде.
психолог онлайн
Тоді залишається те саме питання: чому ви взагалі зараз роздумуєте, щоб в цей дім переїжджати? Звідки це взялося? Яку бачите для себе користь у цьому переїзді?
Хлопець собі робить ремонт, то нехай і робить. Як то кажуть, він їсти не просить.
«Так ніякого конкретного плану не має але я постійно думаю про цей план не знаю як мч.» - от про це я і запитую. Ви довго в стосунках. Чому у вас не обговорене майбутнє? Від такого якраз постійно виникають проблеми в шлюбі і розлучення, що немає чіткого обговорення і плану.
Дополнение от автора
Тому що він мені сказав як завершиться ремонт то я буду переїздити що хватить жити з мамою. Дело в том що мч живе одним днем і не планує майбутнього бо він не знаю що буде завтра . Якщо він зараз на роботі значить на роботі ( я його питаю коли буде заміна водія) він каже що не знає і єдине сказав що в нього багато роботи вдома.
Дополнение от автора
Користі я не бачу ніякої але як це все пояснити мч він же впевнений що я переїду . Просто він дуже впевнений що буде так як він запланував і ще в мене таке відчуття що він мене ревнує до мами і до інтернету також.
психолог онлайн
Тоді, по моєму, проблема зовсім не в переїзді. А швидше в тому, що в першу чергу, ваш хлопець очікує, що ви маєте щось робити, просто тому що він так хоче, навіть якщо це вас не робить щасливою.
Тобто він ладний запроторити вас у село, де вам добре не буде, твльки щоб ви перебували під наглядом його батьків, не спілкувалися з мамою і не сиділи в інтернеті, щоб просто було менше приводів для ревнощів? І все це заради чого? Ви ще навіть не наречена, не те що не дружина. По якій причині ви маєте це робити?
Але загалом такі претензії потрібно розглядати як серйозний «дзвіночок». Очевидно, що ваш хлопець вважаю себе в праві розпоряджатися вашим життям, не враховуючи вашої думки. Якщо це відбувається поки ви тільки його дівчина, то уявіть що буде, коли ви будете дружиною.
Думаю, що х великий ризик, що тоді до управління вашим життям ще й його батьки підключаться.
Жити сьогоднішнім днем то нормально, якщо ти живеш сам. Якщо в людини є близькі, то вони заслуговують того, щоб з ними радитися як має влаштовуватися життя. Він не знає що буде завтра і не хоче знати, він може не дізнатися цього ще багато років. А ви що маєте ін цей час робити? Сидіти і чекати біля вікна? То ж ваше життя просто минатиме.
Для цього і є планування: як ми бачимо своє майбутнє і як до нього йдемо. Щоб потім ніхто не був розчарований.
Дополнение от автора
Він зараз заспокоївся а раніше навіть брав мій телефон на провірку з ревнощів і я поставила йому ультиматум що ми розходимся потім перестав мене контролювати , а коли пішов на нову пошту то взагалі не контролює. Я прошу його поповнити мені рахунок а він мені каже що не поповню для твого блага щоб не сиділа в інтернеті 🤷🤷🤷 я просто не розумію і не має підстав для ревнощів..... Так він і не збирається одружуватися просто жити в цивільному шлюбі.
Дополнение от автора
Він постійно мені каже щоб я шукала роботу і не сиділа в інтернеті.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
А за які кошти ви живете?
«Я прошу його поповнити мені рахунок а він мені каже що не поповню для твого блага щоб не сиділа в інтернеті» - ну по суті, це не ваш жених в не чоловік, то він не повинен оплачувати ваші розходи. Але і вказувати вам що робити теж не має права.
«Так він і не збирається одружуватися просто жити в цивільному шлюбі.» - ви на це погоджуєтеся? Вам так подобається?
психолог онлайн
А как Вы себя сейчас обеспечиваете? Вы описываете такие отношения, в которых Вы зависите от него. Что Вы сами хотите, к чему стремитесь ?
Дополнение от автора
В мене є за що жити це не проблема , а суть в іншому чому я прошу його поповнити мені рахунок : це перш за все показує як він буде відноситися коли ми разом жити будемо ( тобто покупка продуктів, одягу і т.д) і як він це сам бачить . Ну шлюб це лише формальність просто відповідальності більше. Але якщо людина себе веде до шлюбу так то і в шлюбі так само нічого не зміниться.
Дополнение от автора
От наприклад люди живуть разом , працюють , виховують дітей а в нас виходить що навпаки я живу вдома, а він у фурі. Я хочу нормально жити і бачити чоловіка і щоб допомагав мені . А виходить так що я буду жити в нього сама і якщо будуть діти ще і сама виховувати дітей а він буде їздити по Україні.
Дополнение от автора
От у мене подруга живе з чоловіком в Києві вона працює він працює але живуть разом , а мій мч хоче щоб я жила у нього але він буде жити в машині.
психолог онлайн
У зв’язку з цим, яке у вас питання до психологів?
Чи ви вже отримали відповідь на те, що вас цікавить
психолог онлайн
В какой-то степени так и есть, но только от Вас самой зависит, что будет дальше. Это нужно обсудить со своим парнем, как он видит совместную жизнь и готов ли он менять что-то. Если хотите другой жизни, то тогда стоит думать о других отношениях
Дополнение от автора
Я з ним балакала вже багато разів але почути конкретно відповіді ніколи не можна получити ( він постійно говорить що в мене один негатив ) що я себе накручую постійно що мені 30 років то це вже приговор 🤦 і постійно він від мене требує шось. Він мислить лише позитивно навіть коли є конкретні проблеми. Що таке негатив він навіть і не знає. Я коли починаю говорити йому те що мене тривожить у відносинах він каже що я йому нерви тріпаю.
психолог онлайн
Ваш парень говорит Вам, что в 30 лет это уже приговор? О чем речь? Он Вас обесценивает ? А почему Вы держитесь за него тогда?
Дополнение от автора
Так говорить що мені вже 30 років я не знаю можливо йому це нав'язують його рідні. Я за нього не тримаюся . Але я постійно від нього чую що в мене не має роботи , що я постійно сиджу в інтернеті, що я нічого не хочу бо мені вже 30 років, а сам говорить що він уже старий женитися йому 26 років .
психолог онлайн
В загальному ви описали свою ситуацію, дещо вам психологи прокоментували і порекомендували і можливо, ви змогли взяти для себе щось корисне.
То яке у вас зараз питання? Як би ви хотіли, щоб психологом на сайті вам допомогли?
Було б краще, якби ви звернулися до обраного спеціаліста індивідуально і детально пропрацювали свої стосунки.
психолог онлайн
Откуда такие стереотипы древние. А Вы хотите как-то развиваться в жизни? Думали ли о работе?
Дополнение от автора
Я постійно думаю про роботу але якщо про неї постійно думати то можна сума зійти але я просто не розумію свого хлопця чому він постійно мені каже про роботу він же мене не забезпечує. Він собі працює на роботі, робить ремонт живе своїм життям. Навіть якщо у мене буде робота то йому що з того буде я не розумію.
психолог онлайн
Дуже сумно, що ви бачите тільки те, що хочете, а інші речі просто ігноруєте, хоч вони би могли виявитися для вас корисними.
Спробую ще раз пояснити: важливо не чому він вам так каже, причин може бути багато і ніхто крім самого хлопця точно сказати не зможе. Важливо те, що ваш хлопець взагалі вважає допустимим вирішувати ваше життя за вас, при цьому враховуючи свої бажання, а ваші - ігнорує.
І це сумно, бо в стосунках, де є любов, разом планують майбутнє, є можливість обговорювати будь-які теми, партнери питають один одного «чого ти хочеш? Що робить тебе щасливою(им)?»
Хлопець може хотіти, щоб ви працювали, наприклад, з ревнощів: якщо ви цілий день на роботі, то у вас буде менше можливостей гуляти з подругами і сидіти в інтернеті, де ви можете познайомитися з хлопцями. Або може йому батьки кажуть, що так в селі не прийнято, щоб дівчина нічим не займалася, не мають чим похвалитися, коли сусіди запитують чим займається дівчина їх сина. Яка вам причина подобається більше?
Нема різниці яка причина, важливо, що вам кажуть, що ви маєте робити як сказали. І якщо це є вже зараз, то потім буде більше.
Дополнение от автора
Так я питаюся з ним поговорити а він не хоче говорити якщо я починаю говорити про стосунки чи що мене тривожить він мені відповідає: що я йому тріпаю нерви. Я не можу з ним нормально поговорити . Навіть я йому кажу навіщо ти мене постійно критикуєш він мовчить і якщо я не правильно йому скажу шось може зі мною по три дні не розмовляти. Як мені з ним поговорити і чому він себе так поводить?
Дополнение от автора
Можливо тому що в його сім'ї головний батько і вдома його батько також все віришує за рідних. Які ревнощі я з подругами ніде не гуляю всі одружені і у всіх діти , а щодо знайомства то я навіть про таке і не думала я сиджу в інстаграмі тільки мені цікаво дивитися на блогерів і брати участь в розіграшах . Я весь час сиджу вдома і нікуди не виходжу які ревнощі.
психолог онлайн
«Я весь час сиджу вдома і нікуди не виходжу які ревнощі.» - дивно, що ви не помітили, бо вище я написала, що ми не можемо знати причини, тільки хлопець їх знає. Все, що психологи тут вам напишуть, це будуть тільки їх фантазії про те, що думає хлопець.
Також я вище вже неодноразово писала, що справа не в тому, чому вам хлопець каже йти на роботу. Постарайтеся хоч цього разу це помітити.
Справа в тому, що яким чином ви збираєтеся будувати стосунки з людиною, яка за вас намагається приймати важливі рішення і з якою не можливо домовитися?
Сьогодні вам кажуть, що ви маєте йти на роботу і переїхати в село, завтра скажуть, наприклад, коли народжувати дітей, скільки дітей, де саме працювати, з ким спілкуватися, який садити город і т д.
Ваш партнер вас у стосунках не чує, розмовляти не бажає і ображається, щоб вас змусити перестати говорити про неприємні теми.
Яке життя з такою людиною, на вашу думку, вас чекає?
Якщо вам це подобається, тоді немає жодних питань. А якщо не подобається, то зверніться до психолога і працюйте над собою.
Зрештою, у вас і вашого хлопця це спільна риса - ви обоє не особливо добре чуєте інших людей: ваш хлопець з того, що ви говорите чує тільки те, що вибрав, так само в ви, з того, що вам пишуть психологи чуєте твльки те, що вибрали. Решту, що ви, що хлопець - ігноруєте.
Дополнение от автора
Я все читаю що мені відповідають . Я не живу життям і не роблю те що мені каже мій хлопець а роблю те що важаю за потрібне. Він мені багато що каже ( наприклад він хоче щоб я пофарбувалася в чорний колір а я сказала що ніколи в житті, щоб я приїздила до нього додому він хоче а я не їду) він мені багато чого каже але це значить що я йому підчиняюся. Просто він така людина що хоче щоб було як він скаже а так не виходить от і біситься.
Дополнение от автора
Я знаю що тільки він знає причину але він її не каже мені . І я не знаю як мені випитати причину. Можливо у нього таке виховання було з дитинства що не потрібно дівчат поважати а тільки себе. І ще коли я була у нього вдома в нього життя відрізняється від мого ( там ніхто не сідає перший за стіл поки батько не сяде ) а якщо батька не має вдома то ніхто не їсть всі чекають його.
психолог онлайн
Возможно, когда он Вам говорит о работе, то он имеет ввиду, чтобы Вы нашли доя себя занятие, которое бы Вас увлекало и Вы были ему интересны , с Вами можно было бы поговорить на разные темы
Дополнение от автора
Та він не любить говорити на різні теми це скоріш я з ним говорю на різні теми ( він сам такий що йому не цікаві там інші люди або якісь новини) він мені сам говорить що : а воно тобі треба 😊 і що я дуже любопитна.
психолог онлайн
Вы говорите, что у Вас есть на что жить, а ему приходится работать . Кто Вас обеспечивает? На что Вы живете? Как долго Вы так планируете жить?
Дополнение от автора
Мені батько допомагає, а живу я з мамою і то допомагає коли я цього хочу . Батьки а розводе уже давно.
Дополнение от автора
Але я рідко звертаюся до батька в нього інша сімья. А з мамою ми живемо не бідно є що їсти , одягнути і на все інше.
психолог онлайн
А если отец не сможет помогать тогда что? Как долго Вы можете просить у него ?
Дополнение от автора
А він даний момент вже місяців 6 не допомагає причина його дружина ( вона дізналася що ми спілкуємося з батьком) а вона йому не дозволяла.
Дополнение от автора
Там дуже сложна ситуація якщо ви розумієте що таке приворот.
психолог онлайн
Вы о каком привороте говорите? А сейчас Вас мама обеспечивает?
Дополнение от автора
Порча, приворот не чули ніколи про таке? Ні мене мама не забезпечує вона своїми грошима розпоряджається сама я до них не маю ніякого діла
психолог онлайн
А кого приворожили ? что это за семейная история? А когда у Вас закончатся папины деньги, то на что Вы будете жить?
Дополнение от автора
Мого папу приворожили і його дружина не знала що папа зі мною спілкується і допомагає мені а коли її знайомі розповіли про те що бачили мене разом з папою вона йому заборонила спілкуватися зі мною. Так у мене зараз і немає його грошей . У мене є сводвий брат по папе я його ніколи не бачила і живемо в одному місті. А те що мама купляє їжу то вона мене цим не попрекає . Якщо в неї є бажання мені щось купити то вона сама купляє я навіть про це і не знаю. Також моя рідна баба зі мною не спілкується це папина мама.
психолог онлайн
Вам 30 лет и Вас до сих пор кормит мама. Как Вы при этом себя чувствуете? Вы раньше работали? Когда Папа развёлся с мамой, сколько Вам было лет? Как Вы это перенесли ?
Дополнение от автора
Так мені 30 років і те що мама мене кормить я тут нічого поганого не бачу тим паче вона мені про це ніколи нічого не казала. Бо попрекать їжею це гріх. Я дуже погано все перенесла мені було 18 років .
психолог онлайн
Возможно, что Вы ещё сами не повзрослели . Вас все устраивает и Вам так удобно. Откуда Вы знаете, что Вашего папу приворожили ? Это Вы связываете с разводом родителей ?
Дополнение от автора
Я спілкуюся з папиною сестрою і моя рідна баба всіх бабок України обїздила щоб вернуть батька в сімью і так я дізналася та я і сама знаю що таке порча на собі відчула.
Дополнение от автора
І коли батьки розводилися то ніякого привороту не було .
психолог онлайн
Возможно, что легче думать о порче и переложить ответственность на кого-то, чтобы не разбираться, что произошло. Достаточно детская позиция
Дополнение от автора
Я вірю що є порча, сглаз і привороти і на кого нічого не перекладаю і даже в мислях такого не було. Ну мене зрозуміє людина яка відчула на собі що таке порча.
психолог онлайн
Только Вы сами можете себе навредить и, если в это верите
Дополнение от автора
А як же поняття чорна відьма і що це переходить до іншої людини так от в папиної дружини мама була такою в них переходить це по поколінню.
Дополнение от автора
Багато людей в таке вірить і на собі відчувають .
психолог онлайн
Люди верят, потому что у них нет знаний, как работает наша психика или им хочется верить, что какая-то злая сила это сделала. Когда человек приходит на терапию и разбирается глубже , то он понимает, что причина чаще всего в нем самом или в его жизненной истории
Дополнение от автора
Можливо ви праві але ж є люди які наводять порчи і.т.д.
психолог онлайн
Если Вы в это верите, то это может случиться и без чужого влияния . Если нет, то никто на Вас не может повлиять
Дополнение от автора
А як же те що люди знаходять страние предмети у порога ? Хрестики по двору
психолог онлайн
А зачем Вы тогда к психологам обращаетесь ?
Дополнение от автора
Я взагалі то по іншому обращалась питанню про переїзд до мч.
психолог онлайн
Вы получили ответ на свой вопрос?
Дополнение от автора
Да получила