Не хочу Вчитися.
Добрий Вечір. Мені 17 років, цього року я закінчив школу. Після школи я зразу вирішив що піду працювати, адже вчитися мені зовсім не подобається.Мої батькі, родичі, друзі наполягали щоб я пішов вчитися в універ адже "студентське життя найкраще" "хто ти без диплома" "як ти збираєшся житт" Вирішив ризикнути і поступив на спеціальність "державна безпека". З перших днів навчання я зрозумів що спеціальність мені не подобається, вчитися також не подобається. Преподи не цікаві, одногрупники кромі того щоб курити і бухати нічого не вміють.
Кожний день мене гризуть думки "навіщо тобі вчитися 4 роки якщо ти по цьому працювати не будеш" "за 4 роки ти вже б заробив собі на машину" і т.д. Також переїзд із села в місто дуже вплинув на мене. Я сам по собі домосид люблю село, а в містові все чуже, не знайоме, через це кожний день дипресія. Всі родичі говорять "молодець! Будеш держслужбовцем" а я розумію що ніким я не буду. Саме важке це сказати що ти більше не хочеш вчитися. Адже за навчання платять батьки.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, какие у Вас отношения с родителями? Есть ли возможность обсудить это с ними? Так как Вы несовершеннолетняя, то консультирование возможно только с их разрешения по закону. При необходимости Вы можете обратиться к специалисту
Дополнение от автора
Вони на 100% не захочуть спілкуватися з психологами.
психолог онлайн
Доброй ночи!
Какой помощи Вы хотите получить от психологов?
психолог онлайн
Во, что есть кто-то из родных и близких, с кем Вы можете это обсудить
психолог онлайн
Доброго дня
Ситуація справді сумна. Ви знаєте, як би там не було, ваше життя - це ваше життя і ви не зобов’язані роками робити те, чого не хочете, бо про це мріють батьки.
Скажіть, якщо б ви не поступили, то де б працювали ці роки?
По моєму, у вас раціональне мислення і прекрасне бажання. Якщо ви плануєте себе забезпечувати, а не сидіти на шиї у батьків, то це прекрасно.
Зараз такий час, що вчитися можна почати в будь-якому віці, якщо є бажання. Ви нічого не втратите. Якщо розпочнете працювати, попрацюєте декілька років і вам не сподобається, то зможете почати вчитися коли захочете.