отношения
Добрий день.Пишу вперше оскільки не можу розібратися в ситуації,що склалась.Рік тому подруга познайомила мене з хлопцем, який випадково зайшов на її сторінку в контактах. Там були фотки наші спільні і з часом він попросив мій номер.Вона дала.Я про все це дізналась пізніше. Коли почала їй розповідати, що мені пише хтось смс, хоче познайомитись, ну тут вона розкололась. Я довго вагалась, чи варто вязуватись в такі стосунки. Але хлопець був цікавим співрозмовником, далі ми просто потоваришували.Розповідали один одному про себе, про свої міста (так як живемо в різних).Так тривало десь півроку. Поки хлопець не запропонував зустрітись.Я була дуже рада, але в останній момент я злякалась і поїздка відклалась. Він просто поставив перед фактом, що купив квитки і через кілька днів приїде. А я сказала що мабуть буду в гостях. Потім призналась і вирішили трохи почекати. Але чекати довелось надто довго. За цей період він підтримував мене, підбадьорював, оскільки я шукала роботу і нічого не вихидило в результаті цих пошуків.Через це він став для мене ще ближчим і я зрозуміла що хочу побачити цю людину.Ну і сказала звичайно, думала буде приємно. Бо до цього ініціатива була тільки з його боку. Але відповідь була дивна, тобі що горить, це не терміново.Я ще пробувала достукатись, але відповідь таж не довбай мене,не вимагай, в мене враження, що я зобовязаний.Можливо не треба було й впрям тиснути.Але він сам заводив мову навіть про преїзд до мене. На цьому грунті ми посварились, сказав на останок, що у вас хлопців нема нормальних. Я сказала що є і з одним ходила на каву ( збрехала, бо дуже образилась).І почалось ти зрадниця, давай гуляй з своїм. На всякі спроби зателефонувати - відчепись і все, напишеш, подзвониш буду ображати.Можливо така реакція бо колись його кинула дівчина, яку любив. Але з іншого боку він ніколи не говорив, яких стосунків хоче. Така мовчанка з двох боків тривала місяць. Я вже заспокоїлась. А тут смс: привіт, ти злишся.Я в липні буду в тебе в гостях. Я щоб радуватись, сказала щоб не хочу бачити і чути як напише буду ображати.Словом процитувала його.Я хотіла щоб він зрозумів і вибачився. Але цього не виникло. Я сказала давай не будем спілкуватись як не розумієш і сваримось.Але знов мовчанка.Я пробувала вибачиться, але відповідь - тиж просила не писати.А на наступну спробу написав - в мене вже є дівчина і бачити тебе вже не хочу( минуло тільки тиждень після його пропозиції приїхати). І не можу зрозуміти чого людина так робить? Для чого йому потрібна я?
Вопрос от: ; Возраст: 26
консультация психолога
Ти йому не потрібна.
Сейчас у него и правда есть девушка, и сейчас ты ему не нужна. У него было желание приехать неделю назад, а за эту неделю у него появились отношения с девушкой и он верно поступил, когда правдиво обо всем сообщил.
До этого, у вас двоих была смена желаний увидеть друг друга! И они не совпадали по времени. Может быть уже и не будет возможности увидеться...
Как ты считаешь, правильно он бы поступил, если бы у него была девушка и он хотел бы приехать? Что тебе не понятно в его действиях? А свои действия понятны?
В твоем рассказе я увидел только то, что два человека ПОПЕРЕМЕННО хотели увидеть друг друга, но иногда были отягощенны своими сомнениями, другими отношениями, иногда обманом.
консультация психолога
Здравствуйте Лида!
ваш парень наверно ваш ровесник? в таком возрасте обычно люди более постоянные в своих проявлениях чувств. он же то страстью сгорает, то видеть не хочет. ему надо все и сразу. что вижу то хочу.
"Для чого йому потрібна я? "
я бы еще один вопрос поставил. а вам?
удачи!

психолог онлайн
Ліда!
На твоє запитання в мене також запитання - а для чого тобі потрібен він?
Стосунки на відстані, які підтримуються через віртуальний контакт, залишають багато простору для фантазій, домислів та припущень, адже немає змоги перевірити, як там, з того боку монітору чи телефону, що там відчуває інша людина. Тому виникають непорозуміння, певні слова трактуються не так, як вони були сказані.
В нього агресія виникає як форма захисту, а в тебе, що викликає злість? Те, що він не захотів до тебе приїжджати, коли ти вже була до цього готова? Якщо була згодна почекати, чому сказала про іншого хлопця? Ти пишеш, що він не говорив, яких стосунків хоче, а ти говорила йому, чого хочеш ти і як ти перевіряла, як йому те, чого ти від нього чекаєш?
Одне слово, віртуальні стосунки. Тому якщо справді хочеш встановити реальний контакт, то варто нарешті поговорити з цим хлопцем і все прояснити. Адже те, що в нього є дівчина, мабуть, не заважає йому просто зустрічатися і розмовляти з іншими людьми, чи не так?
психолог онлайн
Лида, здравствуйте!
Мотивы поступков Вашего виртуального знакомого прояснить таким образом невозможно, да и бессмысленно. Гораздо важнее понять, зачем Вам все это нужно? Чего Вы хотите на самом деле? От чего уклоняетесь в своей жизни за этой иллюзией отношений? Какую глубинную потребность удовлетворяете таким образом? Это вопросы для самоанализа. Но лучше, все же проконсультироваться со специалистом очно. Разобраться в себе, своих желаниях и намерениях.
консультация психолога
Здравствуйте, Лида!
Это грустная история. Мы, к сожалению, не можем знать, что в голове и в душе у этого парня, без непосредственного общения с ним. Но, Думаю, здесь важно разобраться в Ваших чувствах. Что пугает Вас и заставляет срывать свидания? Понятно, что во второй раз Вы были обиженны, но Вы могли бы поговорить об этом при встрече. Вы хотите его видеть, хотите продолжать с ним отношения, но что-то внутри вас застявляет действовать наоборот. Курс психотерапии поможет Вам найти ответы на эти вопросы, лучше понимать и ценить себя, и строить удовлетворительные отношения с партнером.
Дополнение от автора
добрий день! Дуже дякую за раніше надані рекомедації. З хлопцем вдалось поговорити, але доволі напружено.Він розповів, що дівчини немає, просто надоїло, що я псіхую постійно, нию та нию (я просто дуже переживаю через роботу, так як не виходить з постійною). Я розумію, що винна в тому що сталось, попросила вибачення. Так як це мене дуже мучить.Але у відповідь тільки агресія, відчепись, тобі не доходить. Я просто не можу зрозуміти невже не можна нормально порозумітись?Ну не зходимось характером, що ж тепер?Можна просто бути хорошими знайомими.Звідки така злість береться? Може це я надто часто його сіпала, намагалась, щось доказати?Треба було почекати.Але всеодно дуже злий, і ця злість виливається на мене. Можливо краще і справді не спілкуватись, але для мене це дуже важко.
Дополнение от автора
Я просто хотіла спитати невже можна так довго проявляти агресію на людину, яка щиро вибачилась? Інколи здавалось, що його злість наповнює взагалі, а на мені тільки зривається?Можливо, що я не хотячи того нагадала йому що таке бути покинутим (колись його кидала дівчина і він дуже болісно це переніс).Буду вдячна за відповідь. Бо ніколи не відчувала на собі таку агресію від людини.