Чоловік постійно уходить з дому коли говорить з мамою по телефону
Мій чоловік постійно коли телефонує своїй мамі або брату намагається кудись уйти, щоб я не чула їхньої розмови. У нас були випадки коли я випадково під час їх розмови чула як його мама ображає мене або моїх рідних. А ще мене турбує те що в минулому він з нею скрив від мене купівлю будинку, вирішивши все з нею за моєю спиною. Зараз він каже що усвідомив що поступив не правильно і вирішує все зі мною, а з мамою або братом говорить окремо від мене бо по-перше раптом вони щось скажуть в мою адресу і він не хоче конфлікту, а по-друге він не хоче щоб я чула їх особисті моменти. Мене турбує момент коли він постійно кудись уходить, але з іншої сторони можливо я занадто тисну на нього і потрібно дати йому особистий простір в цьому питанні? Допоможіть розібратися чи нормально це кожного разу тікати куди подалі щоб я нічого не чула, мене це ображає і турбує, а раптом за моєю спиною знову щось вирішується чи мене знову ображають
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня, Наташа
Коли люди одружуються, то природно, що вони один для одного стають найважливішими, номер 1 в житті.
І ви цього очікуєте від свого чоловіка. Але, схоже, що він поки що великого значення надає сім’ї, в якій виріс. Любити свою сім’ю природно, але після повноліття людина має від неї відділитися.
«бо по-перше раптом вони щось скажуть в мою адресу і він не хоче конфлікту» - тобто ваш чоловік нормально ставиться до того, що його родичі оскорбляють його дружину? Головне, щоб ви цього не чули?
«а по-друге він не хоче щоб я чула їх особисті моменти» - цікаво, що це за особисті моменти, якими можна ділитися з мамою, а з дружиною - ні.
Справді, люди повинні мати свій особистий простір і певну приватність у стосунках. Але саме у вашому випадку, по-моєму, ваші почуття зрозумілі і небезпідставні.
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Доброго дня!
цитата:
Мене турбує момент коли він постійно кудись уходить, але з іншої сторони можливо я занадто тисну на нього і потрібно дати йому особистий простір в цьому питанні?
Можливо. А якщо дасте йому особистий простір, що зміниться? Як себе будете почувати?
З усього видно, що чоловік намагається Вас вберегти від неприємностей, щоби Ви не почули якісь образливі слова на свою адресу. Натомість він міг би своїм близьким висловити власне невдоволення тим, як вони ставляться і висловлюються у Ваш бік, а не бігати з дому, коли йому зателефонують. Чомусь він цього не робить...
цитата:
Допоможіть розібратися чи нормально це кожного разу тікати куди подалі щоб я нічого не чула, мене це ображає і турбує, а раптом за моєю спиною знову щось вирішується чи мене знову ображають
Немає такого, щоби працювали абсолютні істини - нормально/не нормально. Потрібно дивитись в контексті ситуаціїї - Вас влаштовує така поведінка чоловіка чи ні? Вас обох влаштовує? Тобто потрібно шукати порозуміння. Шукати в діалозі, де є можливість вільно висловити свої ємоції і думки. Вислухати один одного. Дійти згоди або домовитись на певних умовах.
психолог онлайн
Здравствуйте. Нормальным будет то, о чем вы между собой договоритесь. Вы пробовали с мужем говорить на эту тему без претензий и упреков?